Vseh 14 skladb iz novega albuma je najprej slišala Evropa, preko specializirane spletne strani bralcev londonskega brezplačnika Metro. Pevka je namreč pred pojavitvijo novega albuma na spletu gostovala kot urednica na časopisu . Naslednji dan pa so na Metroju dali njene skladbe v posluh še svojim premier naročnikom na Švedskem, Norveškem, Španiji, Nizozemski in Finski.
A skladbe so kmalu od naročnikov prišle do uporabnikov svetovnega spleta, kar je omogočilo nekatere predčasne odzive oboževalcev in kritike. Recenzenti na reviji Rolling Stone so ob recenziji vseh skladb zapisali, da je Lady Gaga "uspelo zapakirati nekaj presenečenj". Entertainment Weekly jo je označil kot "neskladno mešanico odrezavega tehno-popa in voščilnico glasbenemu imperiju, ki je bolj zmagoslavje produkcije kot besedilopistva". Po drugi strani so ga na britanski glasbeni spletni strani NME označili za "neusmiljen hudournik težko metalskega ravepopa". Ob tem pa so še dodali, da gre za delo, ki je "vaja v premikanju vsega, kar je najvišji cilj".
Štirje izmed njenih singlov iz novega albuma so že zunaj. Med njimi tudi naslovna pesem Born this Way, ki je v petih dneh postala najhitreje prodajan singel v zgodovini glasbene spletne prodajalne iTunes (ko je prišla na tržišče 13. februarja) zaradi prodanega milijona kopij. Dan po podelitvi oskarjev je luč sveta ugledal kratki film Lady Gaga, ki je bil pravzaprav videospot za njen novi singel Born This Way.
Tega začne z besedami: "To je manifest matere pošasti" (kot je znano, Gaga svojim oboževalcem ljubkovalno reče "male pošasti") in pripoveduje zgodbo o rojstvu "rase znotraj človeške rase", ki nima predsodkov, ne obsoja, ampak pozna le neomejeno svobodo, obenem pa tudi o rojstvu zla, naj bi Gaga poiskala tudi na neki newyorški zabavi transseksualcev.
Prah o njenem novem albumu, ki je nastajal med njeno koncertno turnejo, pa se je dvigoval vse od njegove napovedi 2. januarja. Aprila je razkrila izzivalno naslovnico albuma, na kateri se je popzvezdnica spremenila v križanca iz polženske in polmotocikla s platinastimi lasmi in kričečo šminko - ličilo je tudi edina barvna stvar na sicer črno-beli naslovnici. Poleg tega pa je predstavila še nov singel Judas, v katerem v refrenu poje: "Zaljubljena sem v Judeža."
25-letna pevka, ki jo imajo nekateri za vizionarko popglasbe 21. stoletja, drugi za samo ceneno kopijo kraljice popa Madonne, je revija Forbes razglasila za najbolj vplivno svetovno zvezdnico – deloma tudi zaradi njene dominance na družabnih omrežjih (na Facebooku ima kar 32 milijonov oboževalcev),
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje