Skupni imenovalec obeh videospotov je "twerkanje". Fenomen, ki ga je na novo definirala lani Miley Cyrus - najprej z nastopom na podelitvi MTV-jevih glasbenih nagrad, nato povsod, kjer se je pojavila (trenutno pa to nadaljuje na svetovni turneji) -, sta vsaka na svoj način prevzeli Swiftova in Minajeva.
Swiftova se je v novem poskusu, da se znebi podobe princese kantrija, lotila procesa na precej humoren način. Že v skladbi se pevka, znana po tem, da z besedili obračunava z nekdanjimi fanti in propadlimi ljubezenskimi zvezami (skladbo We Are Never Getting Back Together je po njenih besedah spodbudila propadla zveza z igralcem Jakom Gyllenhaalom), poigra z opazkami, ki letijo na njen račun v vsakdanjem življenju: češ da vedno zamuja, da ni preveč pametna in da hodi na preveč zmenkov.
Nato pa je po tednih pošiljanja namigov prek družbenih omrežij v ponedeljek zvečer prišel dolgo pričakovani videospot, v katerem se Swiftova preizkusi v različnih oblikah plesa (od baleta do "twerkanja") na precej neroden način. Z videospotom, s katerim je napovedala izid novega albuma, ki bo vseboval "zvok 80. let prejšnjega stoletja" in nosil naslov 1989, pa se je tudi na račun plazenja pod nogami plesalk, ki "twerkajo", znašla pod plazom kritik.
Raper Earl Sweatshirt je na Twitterju zapisal, da je videospot "žaljiv in škodljiv". Večino je zmotilo, da so baletnice v videospotu vse belopolte, medtem ko med "twerkanjem" kamera pokaže večinoma temnopolte plesalke.
"Twerkanje" in Nicki Minaj
Temnopolte plesalke in "twerkanje" pa je tudi vse, kar ponudi Minajeva v videospotu Anaconda, ki vsebuje 'sample' uspešnice Sir Mix-a-Lota iz leta 1992 Baby Got Back. Ozadje provokativnega videospota je džungla, a ne manjka niti podob razgaljene Minajeve s stepeno smetano. Za piko na i pa se v videospotu pojavi še raper Drake - v sedeči podobi, medtem ko mu Minajeva pleše v naročju.
Povečana prodaja glasbe
Videospot so kritiki pospremili z besedami: "95 odstotkov pornografije in pet odstotkov glasbe." Toda to je le uvod v napoved njenega novega albuma, kjer se pojavi na naslovnici obrnjena s hrbtom, v ospredju pa je njena zadnjica. Stranski učinek obeh videospotov je povečana prodaja njune glasbe. In to v letu, ko se je prodaja albumov zmanjšala za 15 odstotkov po poročanju revije Rolling Stone in prodaja singlov za 13 odstotkov.
Oba videospota imata že več milijonov ogledov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje