Ikea je objavila tiskan oglas, ki nosečnice in tiste, ki o svoji nosečnosti niso prepričane, poziva k uriniranju na eno izmed strani njihovega kataloga.
Na spodnjem robu omenjene strani je namreč vgrajena tehnologija, ki je zelo podobna testu nosečnosti. Če je ženska zares noseča, se pod oglasom za otroško posteljo pojavi nova, znižana cena, ki jo lahko ob nakupu oglaševane postelje v poslovalnicah Ikee uveljavlja nosečnica.
Seveda pa ni dovolj, da nosečnica v poslovalnici zgolj zahteva obljubljen popust. S seboj mora kot dokaz prinesti tudi katalog, na katerega je urinirala.
Vendar Ikea z akcijo, ki je na voljo le kupcem na Švedskem, ni prva, ki je uriniranje uporabila kot sredstvo za pritegnitev kupcev. Leta 2011 je Animal planet lastnike psov pritegnil tako, da je plakat, ki je oglaševal pasje tekmovanje, "odišavil" s pasjim urinom. Urin je najprej pritegnil pse in z njimi še lastnike.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje