Prva naloga revije Samaritan je popularizacija zamisli o humanitarnosti in človečnosti slehernega posameznika, je glasilo nove slovenske fundacije za pomoč potrebnim Samaritan. Druga njena naloga pa je, da 30 odstotkov od vseh tržnih dejavnosti, s pomočjo katerih se tudi preživlja, podari v sklad fundacije Samaritan, pojasnjuje Leganova. Kako gre "glamur" vštric z dobrodelnostjo in ali so govorice o spremembah v zasebnem življenju urednice resnične, preberite v spodnjem pogovoru.
Kaj je glavno vodilo revije Samaritan? Od kod zamisel za revijo?
Revija Samaritan je dvojezična življenjsko-slogovna publikacija, ki primarno skrbi za popularizacijo ideje o humanitarnosti in vsakdanji človečnosti slehernega posameznika. Zato je nastala in je tudi glasilo nove slovenske fundacije za pomoč potrebnim Samaritan. Gre za prvo tovrstno revijo pri nas, ki promovira humanitarne vrednote in dobra dela iz vseh sfer družbenega življenja, od nacionalne dediščine, arhitekture, kulture, ekologije do športa, mode, kulinarike.
Druga njena naloga je, da 30 odstotkov od vseh tržnih aktivnosti, s pomočjo katerih se tudi preživlja, podari v sklad fundacije Samaritan. Ta bo med drugim sodelovala z obstoječimi dobrodelnimi organizacijami, kot sta Unicef, Rdeči križ, z organiziranimi skupinami, kot sta Rotary in Lions, ter s posamezniki, ki že ustvarjajo presežke za pomoč potrebnim (v reviji bodo predstavljeni primeri dobre prakse, kot sta Rdeča Žoga Joca Pečečnika, Fundacija Stanislava Škrabca pod pokroviteljstvom Janeza Škrabca in tudi tujih, Bona iz U2, Billa Gatesa, Lancea Armstronga ...).
Pod okriljem revije poteka tudi dobrodelna dražba punčk iz cunj za darovanje Unicefu ter dražba umetnin priznanih slovenskih slikarjev, kiparjev in drugih umetnikov. Vsa sredstva gredo v dobrodelni sklad Samaritan in so od tam razdeljena med različne ciljne skupine.
Kako se "glamurozne" teme v reviji skladajo z dobrodelnostjo?
Pri Samaritanu gre za posredovanje družbene odgovornosti za družbeno odgovorne s ciljem postopnega oblikovanja blagovne znamke Samaritan, ki se bo uporabljala za različne dejavnosti z namenom zbiranja sredstev in pomoč potrebnim. In ker se sredstva običajno zbirajo med tisti, ki lahko ustvarimo in si privoščimo več ter želimo hkrati pomagati drugim, vsebuje veliko zahtevnejših vsebin iz sveta kulture, športa, mode, kulinarike, arhitekture, oblikovanja, ekologije, turizma, avtomobilizma ...
Revija je zato vizualno in tekstualno med bolj kakovostnimi mediji. Med avtorji so tako priznana imena s posameznega področja, na primer Lučka Kajfež Bogataj, Arne Hodalič, Janez Bogataj, h pogovorom in pisanju mnenjskih kolumen bomo pritegnili znane Slovence in Slovenke, ki podpirajo vrednote gibanja Samaritan, na primer Manco Košir, Milana Kučana, Vito Mavrič, Bojana Emeršiča, Janija Brajkoviča in mnoge druge. Fotografije bodo prispevali najboljši slovenskih fotografi, kot so Saša Hess, Stane Jeršič, Borut Peterlin, Miha Fras, Dean Dubokovič ..., oblikovanje pa smo zaupali priznanemu oblikovalcu Žaretu Kerinu.
Zadnje čase so se pojavile govorice o vaši nosečnosti. Je v tem kaj resnice?
Moje profesionalno in dobrodelno ustvarjanje nima neposredne zveze z zasebnostjo, zato na vprašanja o zasebnih zadevah ne želim odgovarjati. Lahko pa vam namignem, da je to le še ena izmed praznih in nepotrebnih govoric.
A. K.
Nekaj utrinkov s predstavitve revije Samaritan si lahko ogledate v spodnji galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje