S projektom World Design Capital 2014, katerega slogan je "Live Design. Transform Life." ("Živi oblikovanje. Preoblikuj življenje."), želijo južnoafriški zakonodajni prestolnici s skoraj štirimi milijoni prebivalcev ponuditi "lepotni lifting" in jo s pomočjo oblikovanja preobraziti v okoljevarstveno zavedno in produktivno afriško velemesto, ki bi uspešno preseglo zgodovinske delitve - Kaapstad, kot se mesto imenuje v afrikanščini (v izvirniku afrikaans), namreč še vedno preganja krvoločni duh apartheida, več kot milijon (pretežno temnopoltih) prebivalcev pa prebiva v barakarskih townshipih, nekoč od preostanka mesta strogo ločenih predmestjih - ter gradilo napredek na družbeni, kulturni in gospodarski vključenosti celotnega prebivalstva.
V letu 2014 se bo v Cape Townu zvrstilo več kot 460 oblikovalskih projektov s krovnim namenom preobrazbe "mesta matere". Med osveženimi predeli je tudi obalno predmestje Muizenberg, ki slovi kot rojstni kraj južnoafriškega deskanja na valovih ter po boemskih in kreativnih prebivalcih. Prav tam, v nekoč priljubljenem letovišču, katerega zgodovina sega v konec 19. stoletja, stojijo prepoznavne viktorijansko navdihnjene prikupne plažne hiške v živahnih barvah, za spektakularno kuliso pa je poskrbela narava.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje