Skrivnost, ki jo je ekipa SipSupa skrivala vse do začetka kampanje na Kickstarterju, je razkrita. Kaj se skriva za črno piko na kozarcu, s katerim se ljubljansko zagonsko podjetje Sipsup predstavlja svetu in ga obenem skuša osvojiti, v čem je kozarec tako poseben? Gre za prvi družabni kozarec na svetu, pravijo pri SipSupu.
Prek posebne aplikacije na kozarec naložite fotografije, tako lahko kadar koli ob pitju soka ali kave po njem tudi pobrskate in obujate spomine: "Kozarec SipSup ni za vsakogar, za kogar je, bi ga moral imeti doma zato, da se lahko ob druženju z najbližjimi nanj naložijo posebni trenutki, ki nastajajo ravno takrat - ko je zraven SipSup. Te se potem iz SipSupa lahko pogleda, kadar koli se iz njega pije, in spomini tako ne ostanejo izgubljeni. Ob pitju iz SipSupa verjamemo, da si bo vsak vzel nekaj trenutkov in pogledal, kaj se skriva v njem oziroma kakšen naključen trenutek se bo prikazal."
Kozarec ima na dnu imitacijo kaplje, ki pade v vodo: "S tem sporočamo, da v kozarec lahko uporabnik "nakaplja" tudi druge stvari kot le pijačo - vsebino iz galerije telefona. Vsebina 4,7 dl pa sporoča, da je primeren za pitje piva - ameriški pint - in za druge pijače, kot so smutiji, sadni sokovi, gazirane pijače, voda in kava. S stališča povezave z mobilnim telefonom želimo uporabnika spomniti, da so kozarci skoraj vedno v družbi, kjer se zabavamo, in nevede nastajajo lepi spomini. Zakaj jih ne bi ujeli na "medij", ki nas bi na njih spominjal tudi takrat, ko so nastali."
Kako poteka izmenjava?
SipSup je namenjen Android in iOS uporabnikom. Aplikacija za Android uporabnike deluje s pomočjo NFC (Near Field Communication) tehnologije, aplikacija za iOS uporabnike pa s pomočjo vizualne identifikacije (Visual ID). Dotik kozarca in telefona odpre mobilno aplikacijo, kamor lahko uporabniki “nakapljajo” svoje spomine in se ob pitju najljubše pijače spominjajo idiličnih trenutkov, pravijo pri SipSupu. Alja doda: "Integracija tehnologije NFC v obliki, kot smo jo integrirali mi v sam kozarec, je res prva taka rešitev na svetu." SipSup je rešitev, za katero je ekipa vložila tudi patentni zahtevek, pravi ekipa.
Vsak NFC čip v kozarcu ima unikatno identifikacijsko številko, ki prepozna pametni telefon svojega lastnika, unikatna je tudi vsaka vizualna identifikacija. To omogoča ob nalaganju na kozarec delitev vsebine na fotografije, ki jih želimo ohraniti le zase in tiste, ki jih lahko vidi vsak, ki se s svojim pametnim telefonom poveže na SipSup kozarec.
Ciljamo na ZDA
Že sam volumen kozarca, vanj gre lahko 4,7 dcl, kot znaša ameriški pint, nakazuje, komu je namenjen. "Ciljamo na ameriški trg in druge angleško govoreče trge. Po uporabi naprednejših tehnologij so Američani daleč pred državami, kot je Slovenija, ne samo po deležu, ampak tudi po kumulativnih številkah. Tukaj je mišljena predvsem uporaba NFC-tehnologije. Nad izdelkom se navdušujejo tudi Slovenci: "Večina podpornikov je Slovencev, na kar smo izjemno ponosni. Zadovoljni smo z začetkom, pravi odziv pa bo, kot rečeno, pokazal ameriški trg, ki mu je naša rešitev tudi namenjena."
Sodelovanje s Steklarno Hrastnik
SipSup je unikatno oblikovan kozarec, izdelan v sodelovanju s Steklarno Hrastnik. Do sodelovanja je prišlo s preprostim klicem in nekaj uvodnimi sestanki: "Ob predstavitvi takrat zgolj ideje je bil z njihove strani hitro prepoznan potencial in stekli so intenzivnejši pogovori. Steklarna Hrastnik je podjetje z ogromno znanja in tradicije. Ob dojemanju vseh značilnosti, ki jih ima proizvodni proces takega kozarca, smo uvideli, da pri oblikovanju potrebujemo njihovo znanje. Prvotni dizajn je nastal na podlagi predpostavk, kdo so naše ciljne stranke in kaj te pijejo iz kozarcev. Pri oblikovanju končnega kozarca je Steklarna Hrastnik upoštevala tehnične omejitve, mi pa smo na trgu še dokončno preverili všečnost oblike in nastal je SipSup."
Ideja za kozarec se je pred dvema letoma utrnila Mihi Petku, končni izdelek pa je delo celotne ekipe, ki šteje devet ljudi, poleg tega pa jim pri projektu pomaga še okoli osem zunanjih sodelavcev. Projekt SipSup so izpopolnjevali pol leta. Cilj 42-dnevne kampanje je zbrati 30.000 ameriških dolarjev, zbrani znesek bo ekipa mladega ljubljanskega zagonskega podjetja namenila za začetek proizvodnje kozarcev in razvoj mobilne aplikacije, v kateri bodo varno skriti uporabnikovi najljubši ovekovečeni spomini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje