Vida Milivojša študira tržno komuniciranje in odnose z javnostmi. "S slovenskim mitom o Lepi Vidi nimam skupnega le imena protagonistke, temveč tudi hrepenenje. Hrepenim predvsem po kreativi, zato raje, kot da gledam televizijo, napišem kakšno lepo poezijo. Svojo kreativnost izražam tudi skozi gibe, saj sem plesalka, ki je s svojo ekipo že večkrat osvojila državna, evropska in svetovna prvenstva. Veliko inspiracijo pa najdem v naravi in živalih, zato sem se kot otrok učila tudi jahati," je razkrila v svoji predstavitvi.
Prva spremljevalka, 26-letna Hana Klaut, prihaja iz Šempetra pri Gorici, druga spremljevalka, 22-letna Talita Sofija Komelj, pa tako kot Vida iz prestolnice.
Prireditev je vodila mis Slovenije 2017 Maja Zupan, žirijo pa so sestavljali direktor trženja v podjetju Skupina stroka.si David Miško, mis Slovenije 2020 in 2021 Maja Čolić, direktor in lastnik podjetja Dewesoft Jure Knez, direktorica podjetja Tosama Mojca Šimnic Šolinc, direktor in lastnik podjetja Kronoterm Bogdan Kronovšek, kot en glas žirije pa se je štelo tudi glasovanje na uradni Facebook strani mis Slovenije.
Letošnje kandidatke so bile stare od 19 do 26 let, prihajale pa so z vseh koncev Slovenije. Za naziv mis Slovenija so se potegovale: Larisa Brumec, Urša Trontelj, Talita Sofija Komelj, Ana Oder, Blažka Hojak Šalamun, Anja Korenč, Ana Malavašič, Julija Poljanec, Teja Tripković, Lana Šantelj, Hana Klaut, Klara Šmigoc, Kristina Mihelčič, Vida Milivojša, Urška Koštrun in Anastazija Marić.
Poleg glavnih so predtem podelili še šest lent – zmagovalka izziva Mik Celje je postala Hana Klaut, mis simpatičnosti Vida Milivojša, mis Slovenskih novic Anja Korenč, mis fotogeničnosti Teja Tripković, mis osebnosti Urška Koštrun. Talita Sofija Komelj pa je postala ambasadorka blagovne znamke More Than Beauty.
Za glasbeni predah na prireditvi so poskrbeli fantovska skupina Booom!, ki jo sestavljajo Matevž Derenda, Luka Cvetičanin in Patrik Mrak, štajerska zasedba Baya, državni prvakinji v plesne kategoriji show dance Lina Novak in Tjaša Fale, raper 6 Pack Čukur in Alya.
Organizatorji želeli podpreti različne kraje
Finale v Braslovčah je bilo le zadnje dejanje večmesečnega tekmovanja, v katerem so se dekleta merila v izzivih s področij podjetništva, turizma, športa, vzgoje in izobraževanja, kulinarike, kulture ... Izbor je namreč potekal pod geslom Podjetništvo na podeželju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje