Jesen je na ameriških televizijah tradicionalno čas za nove serije in nove sezone že uveljavljenih televizijskih produkcij, čas, ko skuša klasična televizija ponuditi najboljše, kar premore. A letos je zaradi več mesecev trajajoče stavke scenaristov in igralcev vse drugače. Televizije so že poleti porabile vso "zalogo", dogovora stavkajočih s studii pa še vedno ni na vidika, zato televizijskim postajam zmanjkuje vsebin, ki bi jih predvajale.
Programski čas skušajo tako zapolniti s ponovitvami, pa tudi z vsebinami, za katere ne potrebujejo scenaristov – resničnostne oddaje, seveda. Teh je na klasičnih televizijah v ZDA že sicer ogromno, zato TV-postaje ustvarjajo (vse bolj bizarne) različice zmenkarij ali preživetja v divjini, spet druge pa prisegajo na "klasike", kot je na primer Veliki brat (Big Brother).
Med najbolj nenavadno jesensko ponudbo Reuters navaja ABC-jevo resničnostno oddajo Golden Bachelor, v kateri 72-letni vdovec išče novo ljubezen med 22 kandidatkami, starimi od 60 do 75 let. Na Foxu bo "nadure" delal zvezdniški kuhar Gordon Ramsay, čigar oddajo bodo namesto prvotno napovedanega enega večera v tednu predvajali dvakrat tedensko, pri čemer bo ena ponovitev serije izpred desetih let. CBS pa je preprosto "podaljšal" poletno resničnostno oddajo Big Brother do novembra in tako pridobil nekaj dodatnega časa.
Med bolj priljubljenimi izbirami za zapolnjevanje programskega prostora so tudi televizijski kvizi in podobne igre. Večina televizij se bo sicer zatekla k najpreprostejši rešitvi: predvajanju ponovitev uspešnih serij preteklih let. NBC se je po drugi strani – kot zatrjuje – veliko naučil iz obdobja pandemije covida in se je na izpad pripravil vnaprej, del produkcije pa preprosto preselil v sosednjo Kanado in druge dele sveta, kjer scenaristi, igralci in podporno osebje v studiih ne stavka.
Gre sicer še za en hud udarec klasični televiziji, ki zaradi selitve (pretežno mlajših) generacij gledalcev na pretočne platforme oz. vsebin na zahtevo doživlja vedno večji upad gledanosti. Po navedbah raziskovalne družbe Nielsen je danes povprečna starost gledalca 62 let, še lani novembra je bila občutno nižja, 40 let, ugotovitve povzema Reuters.
Tudi sicer gledanost močno upada – če je pred desetimi leti posamezno epizodo najbolj gledane serije gledalo povprečno 20 milijonov ljudi, je danes to povprečje za polovico nižje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje