Potniki so vedno bolj nezadovoljni. Foto: EPA
Potniki so vedno bolj nezadovoljni. Foto: EPA

Avstralska letalska družba Qantas je med zaprtjem zaradi pandemije covida-19 odpustila okoli 1600 delavcev, ki so skrbeli za prtljago, storitve so prenesli na zunanje izvajalce, kar naj bi bilo sicer po mnenju zveznega sodišča nezakonito. Trenutno se prevoznik, kot številni drugi, spopada s pomanjkanjem delovne sile, zaradi prestavljanja in odpovedi letov, dolgih vrst na letališčih in izgubljanja prtljage pa se je nanj vsul plaz pritožb jeznih potnikov.

Projekt bo trajal tri mesece. Foto: EPA
Projekt bo trajal tri mesece. Foto: EPA

Qantas se je za to opravičila, reševanje situacije pa se je lotila z zmanjšanjem števila letov naslednji mesec, zaposlovanjem in s posebnim trimesečnim programom. V okviru načrta so zaposlene obvestili, da so vodstvo prosili, naj prostovoljno priskočijo na pomoč pri upravljanju s prtljago. Že v preteklosti so namreč vodje med vrhuncem letalskih potovanj pomagale na letališčih, poroča Guardian.

Tako potrebujejo vsaj 100 upravnikov, ki bi začasno prevzeli različne vloge, ki vključujejo razvrščanje, skeniranje in prevažanje prtljage ter bodo tako podporni sistem vsem zaposlenim. Vse, ki se odzovejo, bodo seveda ustrezno izobrazili, nato pa od sredine avgusta za okoli tri mesece razporedili po letališčih v Sydneyju in Melbournu.

Poudarili so, da od njih ne pričakujejo, da bodo te naloge opravljali poleg stalnega položaja in temu pripadajočih obveznosti.