Skrajno inovativni projekti, kot je na primer otok v obliki palme, investicijam prijazno okolje, številni veliki sejmi in razstave, ... vse to je Dubaj postavilo na vrh lestvice najbolj zaželjenih destinacij poslovnežev.
Eden od sedmih emiratov države Združeni arabski emirati (ZAE) je v zadnjem poročilu organizacije SITE (mednarodno združenje strokovnjakov s področja turizma) prejelo najboljše mnenje in po njihovih besedah postaja najbolj zaželjeno mesto za mednarodna poslovna srečanja. To potrjuje tudi podatek, da ima več kot četrtina od petstotih najvplivnejših podjetih (po reviji Forbes), svoja predstavništva tudi v Dubaju.
Strateški obrat k turizmu
Emirat Dubaj je bil uradno potrjen leta 1971, zapisi o obstoju mesta pa so obstajali že 150 let prej. V moderni zgodovini je Dubaj (in Združeni arabski emirati na splošno) "zaslovel" z nafto in z zemeljskim plinom bogatimi polji. V zadnjem desetletju je pod vodstvom Mohammeda bin Rashida Al Maktouma (trenutni voditelj Dubaja) svoje bogastvo začel graditi na trgovini in finančnih storitvah ter vse bolj rastočemu turizmu.
Pod vodstvom Mohammeda Al Maktouma (Dubaju družina Al Maktoum vlada že od leta 1883, op. a.) so oblikovali Dubajski strateški načrt 2015, ki so ga predstavili v začetku leta 2007. S tem načrtom naj bi Dubaj postal zgled ostali regiji, kako gospodarstvo usmeriti v nenaftne posle, saj se zavedajo, da bo nafte nekega dne zmanjkalo. Strateški načrt poudarja pomen turizma in posla, oziroma popolno sožitje med njima. Če navedemo le podatek, da je leta 2004 v Dubaju prenočilo 5,42 milijona turistov, leta 2007 pa kar 6,44 milijona turistov, je očitno, da v Dubaju poslovni turizem več kot cveti.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje