Razlog za tako majhno število unovčenih bonov v Zavodu Celeia Celje vidijo predvsem v tem, da Celje ni izrazito počitniška in poletna destinacija, zato se ne more primerjati s ponudbo Obale.
Kot so za STA povedali v zavodu, se Celje prav tako ne more primerjati z destinacijami, kot sta Rogla in Pohorje ter Gorenjska, ki ponujata oddih v naravi. "Julija smo dosegli 43 odstotkov lanskih nočitev, kar je še vedno dobra številka glede na razmere in dejstvo, da Celje ni izrazito poletna destinacija," so ocenili. Spremenila pa se je struktura gostov v korist domačih.
Spomnili so, da so se v Celju namestitvene kapacitete odpirale počasi, kar pomeni konec junija, nekatere šele julija, hotel Celeia pa je še vedno zaprt. Za poletno sezono so poudarili zunanja doživetja na Celjski koči in ob Šmartinskem jezeru v sodelovanju s celjskim podjetjem ZPO ter aktivno dogajanje na Starem gradu Celje s predstavitvijo žive zgodovine ob koncih tedna. Po podatkih zavoda je bila večina bonov izkoriščenih v hotelu Celjska koča in zasebnih namestitvah.
Na odločitev Slovencev, kje bodo unovčevali bone, je po oceni zavoda vplivala tudi cena aranžmajev. Na trgu so se tako pojavljale velike razlike in cenovni dampingi, medtem ko so v Celju namestitve obdržale relativno enake cene kot lani.
"Razumljivo je, da je slovenski gost iskal poletne počitnice, ki ponujajo največ za izkoristek bona, in razumljivo je, da so raje prenočevali v kapacitetah s poletno ponudbo, kot je kopanje. Veseli pa smo, da so nas ti gosti obiskali, saj smo z večino hotelov oz. term v regiji sklenili sodelovanje za ogled Starega gradu Celje," so dejali.
Več obiska pričakujejo jeseni
Glede na to, da je po podatkih finančne uprave unovčena šele ena četrtina bonov, v Zavodu Celeia Celje pričakujejo, da se bo dodaten delež bonov unovčil tudi v Celju. V jesenskem času zavod pripravlja tudi novo promocijsko kampanjo za mestni oddih.
Ocenili so, da so v Celju z letošnjo poletno turistično sezono glede na razmere in pesimistične napovedi za poletje zelo zadovoljni. Obisk zanimivosti, kot je Stari grad Celje, je presegel njihova pričakovanja. Na Starem gradu so imeli maja 34 odstotkov lanskega obiska, ki se je v poletnih mesecih stopnjeval.
Dober obisk imajo tudi v obeh muzejih, Muzeju novejše zgodovine Celje in Pokrajinskem muzeju Celje, pa tudi na Celjski koči, kjer so letos odprli novo zanimivost – spust po jeklenici. Zavod je predvideval, da se bodo gostje zadrževali predvsem v zdraviliščih in ob morski obali, zato so že maja začeli intenzivno digitalno promocijo za obisk Celja.
V poletnem času so ponudili tudi brezplačno vodenje do Drevesne hiše v celjskem mestnem gozdu in brezplačno vodenje po starem mestnem jedru.
V celjskem hotelu Evropa po besedah vodje Anžeta Jevšenaka s sezono glede na prejšnje ne morejo biti zadovoljni. Kot je dejal za STA, imajo za približno 50 odstotkov manjšo zasedenost sob kot prejšnja leta. Zaradi epidemije novega koronavirusa so namreč odpadle številne prireditve, srečanja, športni in kulturni dogodki, ki so prejšnja leta povečali zasedenost sob v hotelu.
V hotelu Evropa je bilo doslej unovčenih okoli 120 turističnih bonov. Za jesen napovedujejo nov turistični paket, ki bo na voljo od sredine tega meseca. Podobno kot poletni bo zajemal celjske lokalne zanimivosti, brezplačno vodenje po mestu in športne dejavnosti, poudarek pa bo tudi na tradicionalni hišni ponudbi slaščic.
Medtem pa hotel Celeia, ki je prav tako kot hotel Evropa del hotelov Eurotas, do nadaljnjega ostaja zaprt. V hotelu je bilo zaposlenih 16 delavcev, šest so jih odpustili, 10 pa prezaposlili v hotel Evropa in picerijo Koper.
Hotel Celjska koča in lokacijo Celjska koča so po epidemiji večinoma obiskali slovenski gostje. V nasprotju s preteklo sezono se je razmerje med tujimi in slovenskimi gosti v istem časovnem obdobju obrnilo. Celjska koča se je pridružila promocijski kampanji Slovenske turistične organizacije in s tem pridobila dodatno prepoznavnost v slovenskem prostoru, je za STA povedal vodja hotela Celjska koča Gregor Bezlaj.
Po njegovih besedah so ob različnih turističnih paketih pripravili tudi ponudbo za turistične bone, ki so jih gostje začeli izkoriščati konec junija. Do danes je bilo na Celjski koči unovčenih več kot 150 turističnih bonov, je dejal Bezlaj.
Julija so na Celjski koči dosegli bistveno boljše rezultate kot julija lani, avgusta pa bodo ti nekoliko boljši kot v enakem obdobju lani. "Če povzamemo glavno sezono, ki je letos trajala dva meseca, smo zadovoljni. V jesenskem času bomo pripravili še dodatno obogateno ponudbo za bivanje med tednom ter posebno ponudbo za družine v času jesenskih počitnic. Ne smemo pa pozabiti omeniti tudi naše nove atrakcije zipline, ki smo jo odprli konec junija," je še dejal Bezlaj.
Med turisti so zelo priljubljena tudi zdravilišča, kako so ta zasedena na Dolenjskem, si poglejte v spodnjem prispevku Petre Deržaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje