Zaradi dotrajanosti nosilne vrvi je inšpektor v decembru ustavil delovanje žičnice na Veliko planino.
Kot so sporočili iz družbe, je šlo za enega najzahtevnejših posegov na žičniških napravah. Nihalka je po zamenjavi nosilnih vrvi po njihovih navedbah še varnejša in sodobnejša.
Nosilno vrv so najprej želeli zamenjati s pomočjo tujih podjetij, a so ta postavila previsoko ceno. "Žal so bile te vrednosti prevelike glede na naš proračun, zato smo bili prisiljeni dela izvesti sami," je povedal direktor družbe Velika planina Leon Keder. "To je bil kar zahteven projekt. Predvsem nevaren," pa je dodal Andrej Potočnik, vodja obratovanja žičnic Velika planina.
Ker nimajo ustreznih naprav, so jim vrv po tleh potegnili Švicarji, glavno delo, dvig vrvi in njeno montažo ter zasidranje pa so morali opraviti sami. Šlo je za velike obremenitve in tudi delo na višini.
Ob čestitkah montažerjem je župan Kamnika Matej Slapar izrazil tudi zadovoljstvo, saj so s tem, ko so delo opravili sami, vse skupaj tudi precej pocenili: "Turizem je ena od prioritet občine Kamnik in tukaj imamo ogromno potenciala. Ena od top destinacij Slovenije je tudi Velika planina. Z veseljem ugotavljamo, da je vse potekalo urejeno, da bo žičnica naslednjih 20 let spet obratovala."
Ob tem se zavedajo, da jih čakajo še nove posodobitve in tudi gradnja objekta ob spodnji postaji žičnice.
Nihalka sprejme 32 potnikov, vožnja pa traja pet minut. Prve potnike je na Veliko planino pripeljala jeseni 1964, vsako leto pa prepelje okoli 60.000 potnikov.
Lani se je z nihalko prepeljalo rekordno število potnikov, vse od leta 1996, odkar so podatki elektronsko beleženi, in sicer 73.000. Absolutni rekord je bil dosežen avgusta lani, ko se je na Veliko planino z nihalko povzpelo 24.600 potnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje