Kolački niso pretirano poceni - za vsakega je treba odšteti 4,25 dolarja. Foto: Reuters
Kolački niso pretirano poceni - za vsakega je treba odšteti 4,25 dolarja. Foto: Reuters
Kolački
Arrick se je v nekaj tednih izuril v peki prav posebnih kolačkov. Foto: Reuters

Arrick je v času recesije izgubil delo na Wall Streetu, a ni se dolgo smilil sam sebi in strmel v prazno. Odločil se je, da bo začel povsem drugačno kariero in izkoristil veliko priljubljenost prikupnih kolačkov v "velikem jabolku". "Opazil sem, da so 'cupcakes' izredno vroča roba, pekarnice, ki so jih prodajale, so bile vedno polne ljudi. A vsi kolački so bili tako 'ženski', tako rožnati. Vsi so imeli na vrhu kakšen barvasti posip ali želejeve srčke."

Je to koktajl ali kolaček?
Arrick je zato sklenil, da bo začel peči kolačke za "prave moške" in odprl pekarno Butch Bakery. V njej je mogoče najti zelo nenavadne okuse za to majhno sladko stvar, imena kolačkov pa so enaka ali podobna alkoholnim koktajlom. Moški si tako lahko privoščijo Sidecar - testo z okusom limone, prepojeno z brandyjem, in s koščki pomaranče in bele čokolade, Driller - kolaček z javorjevim sirupom, na katerem je zdrobljena rezina slanine, ali na primer Rum in kokakola - z rumom prepojeni kolaček s kremo, ki ima okus po kokakoli.

"Ko sem ostal brez dela, sem nehal obiskovati restavracije, saj sem moral paziti na vsak dolar. Kako sem rešil to težavo? Naučil sem se kuhati. Nato sem se posvetoval še z nekaj izkušenimi slaščičarji in nastali so ti zanimivi okusi," je Reutersu razlagal iznajdljivi Arrick.

Kolački za moške, ki jih kupujejo ženske
"Kolački za moške" so v New Yorku postali prava uspešnica, najbolj za med pa gresta okusa Beer Run, čokoladni kolaček, v katerem je v masleno kremo primešano pivo, na vrhu pa je kolaček posut z zdrobljenimi prestami, in Mojito, limonin kolaček z okusom ruma, v katerega so primešani tudi delci mete in bele čokolade. Zanimivo pa je, da je kljub sloganu pekarne "Moški kolački za možate moške" ogromna večina, kar 95 odstotkov, odjemalk - žensk.

"Verjetno smo ženskam precej olajšali odločanje o tem, kaj prijatelju ali znancu kupiti za 35. rojstni dan, sodelavcu za napredovanje ali kaj podobnega. Večino kolačkov moramo namreč zaviti kot darilo."

Strma rast prodaje
Uspeh je tako velik, da Arrick še letos načrtuje, da se bo iz newyorške četrti Queens preselil na bolj oblegani Manhattan, v mislih pa ima tudi izdajo kuharske knjige s svojimi recepti in celo resničnostni šov. Res mu gre lahko na smeh, saj se je prodaja od odprtja pekarne novembra lani kar popestrila, tako da v Butch Bakeryju na teden prodajo več kot 500 sladkih kolačkov. A Arrick ne pozna meja - to število želi do konca leta še početveriti.