Kot se je pokazalo na največji turistični borzi na svetu, v Berlinu, sta v turizmu ponudnikom vse pomembnejša trajnostni razvoj in zaščita narave, gostom pa iskanje edinstvenih, osebnih doživetij. Množični turizem postaja vse manj privlačen, Slovenija, ki se predstavlja kot dežela osebnih doživetij, pa vse bolj.
Kam za velikonočne praznike, kam poleti? Odgovori, ki jih Nemci navadno iščejo pred novim letom, a ne vsi. Letošnja berlinska turistična borza, ki se odziva na povpraševanja ne samo Nemcev, ampak gostov z vsega sveta, pa je bolj kot prej pokazala, da pri izbiri potovanj ni več poudarek na oddaljenih in eksotičnih destinacijah, ampak na trajnostnem turizmu in iskanju osebnih doživetij.
Podatki sicer kažejo, da 99 odstotkov ljudi še vedno potuje na 0,1 odstotka destinacij. A se bo to v prihodnosti korenito spremenilo, pravijo strokovnjaki.
Več v prispevku Polone Fijavž.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje