Kampanja poteka v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO).
"Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma, k čemur so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma, prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017‒2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificiral National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti," je o kampanji povedala direktorica STO-ja Maja Pak.
Skupaj so tako zasnovali večkanalno digitalno kampanjo, s katero bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepil zavedanje o Sloveniji kot deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja.
"Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika, bogata vinorodna območja, edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov, ki bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije," je ob pričetku kampanje še dodala Pakova.
Kampanja bo potekala do 21. aprila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje