Turistični delavci so si enotni pri tem, da gre za odlično priložnost za promocijo Slovenije.
Te dni je v Sloveniji 66-članska ekipa korejskega televizijskega kanala TVN, ki snema med gledalci južnokorejske televizijske mreže TVN priljubljeno nadaljevanko Dear my friend.
Slovenija in njene naravne lepote so namreč navdušile ekipo omenjenega televizijskega kanala, da so za naravno filmsko kuliso te romantične drame izbrali prav Slovenijo. Tako bodo Ljubljana, Piran in Bled v tednu, ki je pred nami, gostili snemalno ekipo in znane korejske igralce, med njimi tudi igralka Ko Hjun Džung in igralec Zo In Sung, ki se uvrščata med najbolj priljubljene igralce ne le v Koreji, temveč tudi zunaj njenih meja. Predvajanje nadaljevanke Dear my friend je predvideno tudi v okviru številnih televizijskih kanalov v Aziji, med drugim tudi na Kitajskem in na Japonskem ter v Južni Ameriki.
Pomena izbire Slovenije kot filmske destinacije za priljubljeno nadaljevanko in s tem povečanje vidnosti in prepoznavnosti naše dežele med široko korejsko ciljno javnostjo se zaveda tudi Slovenska turistična organizacija (STO). STO pri organizaciji izvedbe gostovanja korejske filmske ekipe partnersko sodeluje s slovenskimi destinacijami in ponudniki, za katere korejski in širši azijski trg predstavlja pomemben emitivni čezmorski trg z velikim nadaljnjim potencialom rasti. V. d. direktorice STO-ja Maja Pak je povedala, da je izbor Slovenije za destinacijo snemanja te priljubljene korejske oddaje odlična priložnost za promocijo naše dežele na t. i. čezmorskih trgih, ki za slovenski turizem izkazujejo velik potencial rasti.
Lea Šuligoj iz Turističnega združenja Portorož je povedala, da je Piran izredno fotogenično mesto, in to so ugotovili že številni domači in tuji filmarji: "Veseli smo, da smo tokrat pritegnili tako pomembno korejsko TV-ekipo, saj bo to odlična turistična promocija. Južna Koreja predstavlja nadvse obetaven trg in že lani je bilo v Piranu opaziti povečano število dnevnih obiskovalcev iz Koreje. Obetamo si, da jih bo zdaj še več. Zavedamo pa se, da vpliv korejske popkulture sega tudi prek meja njihove države, na vse vzhodnoazijske države."
Petra Stušek, direktorica Turizem Ljubljana, pa pravi: "V Mestni občini Ljubljana in Turizmu Ljubljana za namen promocije mesta spodbujamo tujo filmsko in oglasno produkcijo. Medijska podprtost korejske drame bo pripomogla k večji promociji slovenskega turizma na trgih Južne Koreje in Japonske. Gostje iz navedenih držav potujejo vse leto (tudi v času nizke sezone) ter ostanejo v kraju dlje časa in ustvarijo več prenočitev. Raziskave kažejo, da se Južni Korejci še posebej navdušujejo nad zelenimi destinacijami, zaradi česar ima Ljubljana kot Zelena prestolnica Evrope 2016 več možnosti za uvrstitev na njihov t. i. 'bucket list'."
"Pomen filmske industrije za promocijo države je lahko strateška usmeritev marketinga države. Za to je treba ustvariti širše okolje, ki je temu naklonjeno in tudi producentom povedati, kaj želimo, da se predstavi, če že vstopamo v tak projekt. Če filmski kadri ne odražajo turistične podobe Slovenije, potem je tudi vsak trud in sredstva zaman. Pri tem projektu Postojnska jama sodeluje zato, ker želimo spremeniti okorelo miselnost, ki je v tem trenutku prisotna, čeprav se pri nas ne snema niti en kader. Konec koncev pa imamo opravka z zvezdniki. In če jih mi ne poznamo, to ne pomeni, da ne bodo naredili za promocijo Slovenije v Koreji več kot vsa naša običajna prizadevanja. In od tega imamo kolateralne koristi vsi, ki delujemo v turizmu," je povedal Marjan Batagelj, predsednik uprave Postojnske jame, d. d.
V letu 2015 je Slovenijo obiskalo več kot 92.000 Korejcev, ki so ustvarili več kot 99.000 prenočitev. Rast korejskih gostov v Sloveniji je bila lani med rekordnimi in znaša za 72,4 odstotka več v letu 2015 glede na leto prej. Pozitivni trend s tega trga se nadaljuje tudi letos, saj smo v januarju zaznali 55-odstotno rast števila prihodov in 51-odstotno rast števila prenočitev korejskih gostov, njihov delež med prihodi tujih gostov pa je znašal 3,8 odstotka, kar jih uvršča na 5. mesto lestvice najpomembnejših tujih trgov po številu prihodov.
Korejski turisti se zanimajo za destinacije, ki jih odlikuje neokrnjena narava in prav na tem področju jim Slovenija lahko ponudi edinstvena doživetja. Največ korejskih gostov v Sloveniji imajo v gorskih občinah (45 odstotkov), ki jim sledijo mestne in druge občine ter Ljubljana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje