Festival Ljubljana se mora poleg zamika datuma poskusne vožnje soočati še z očitki časnika Delo, da je podobna vzpenjača v Avstriji stala za milijardo tolarjev manj. Ljubljano bo vzpenjača po večkratnih povečanjih vrednosti projekta stala 1,5 milijarde SIT.
Podžupan Ljubljane Miloš Pavlica očitke zanika in meni, da sta vzpenjači precej različni. Na ceno projekta vplivajo specifične lastnosti terena, stroški z nakupom zemljišč, potrebna gradbena dela, nakup tračnic, kabine in opreme.
Kot so zapisali v Delu lahko ljubljanska vzpenjača naenkrat prepelje osem potnikov več, ima pa tudi večjo nosilnost. Proga avstrijske vzpenjače je za polovico daljša, ima pa tudi večjo višinsko razliko.
Primerjava ljubljanske in avstrijske vzpenjače že v pripravi
Direktor festivala Ljubljana Darko Brlek je strokovni službi že naročil analizo primerjave obeh objektov, ki jo nameravajo predstaviti javnosti.
Gradbena dela na spodnji postaji vzpenjače in obrtniška dela na zgornji zaradi obilnega avgustovskega deževja še niso kočana. To je tudi eden izmed razlogov, da bo datum poskusne vožnje vzpenjače nekoliko zamaknjen. Po poskusni vožnji mora vzpenjača pridobiti še uporabna in obratoalna dovoljenja.
Na 118 metrov dolgi progi in višinski razliki skoraj 70 metrov, bo vzpenjača naenkrat lahko prepeljala največ 33 ljudi, vsako uro pa v eno smer do 500 ljudi. Na Festivalu Ljubljana ocenjujejo,da bi to moralo biti dovolj, da bi v pol ure na grad pripeljali 250 ljudi, kolikor je število obiskovalcev povprečne prireditve na grajskem griču.
Odrasli bodo morali za dvosmerno vstopnico odšteti 480 SIT ali 2 evra, osebe od 7. do 18. leta starosti, študentje, upokojenci in skupine nad 15 oseb 360 SIT ali 1,5 evra, za invalide s spremljevalcem in otroke do 7 let pa bo prevoz brezplačen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje