Po novih pravilih, ki sledijo začasni prepovedi plovbe, sprejete pred tremi leti, bodo morale največje ladje, z nosilnostjo več kot 100.000 ton, uporabiti precej manj prestižno plovbno pot v industrijsko pristanišče Marghera, daleč stran od Canala Grande.
Odločitev je v torek zvečer po več letih razprav in prerekanj sprejela italijanska vlada, nasprotniki so odločitev vlade označili za "najslabšo mogočo rešitev", okoljevarstveniki in Benečani, ki so jih t. i. plavajoči nebotičniki še posebej motili, pa so novico pozdravili.
Zanje je bila sporna predvsem plovba po kanalu Giudecca, po katerem so križarke plule proti mestnemu pristanišču in pri tem peljale tik ob Trgu svetega Marka v središču Benetk; poleg tega so očitali, da ladje povzročajo visoke valove, ki naj bi uničevali krhke podvodne temelje beneških palač.
Zdaj pristojne čaka ureditev nove plovbne poti do Marghere, ki bo odprta v roku štirih let, je na novinarski konferenci v Rimu pojasnil italijanski minister za promet Graziano Delrio.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje