Johnson je prepričan, da britanska prestolnica potrebuje novo letališče, saj v nasprotnem primeru ne bo mogla biti več gospodarsko konkurenčna v primerjavi z regionalnimi tekmeci, poroča Telegraph.
"Za London je ključnega pomena, da obdrži osrednji položaj, ostane jedro globalnega poslovanja. Da bi to dosegli, pa potrebujemo nove letalske povezave. Obstoječa letališča so namreč povsem zasedena, pristajalne steze pa dotrajane, s tem pa je v nevarnosti naša konkurenčnost in izguba delovnih mest v primerjavi s Frankfurtom, Amsterdamom, Madridom in drugimi evropskimi mesti," je dejal Johnson.
Heathrow se ne more širiti
Dodal je, da London še vedno ostaja nesporna številka ena v številu potnikov, ki uporabljajo njegova letališča, novo letališče pa bi bilo potrebno predvsem za povezavo do drugih britanskih mest. "Heathrow ni odgovor. Nima se kam širiti in njegova lokacija ni preveč posrečena, zato ga lahko kaj hitro prehitijo druga letališča, ki možnost dograjevanja in širjenja imajo."
Gneča v zraku in na tleh
Po podatkih poročila, ki ga je v roke dobil Johnson, je iz Heathrowa mogoče trenutno potovati v 156 mest po svetu, kar pomeni, da je to letališče zdrsnilo iz drugega na sedmo mesto po številu povezav. Pred njim sta tako pariški Charles de Gaulle s 224 povezavami in Frankfurt s 235. Poleg tega ima Heathrow v primerjavi z drugimi velikimi evropskimi letališči pogostejše in daljše zamude, saj mora letalo krožiti tudi 40 minut, da se pristajalna steza sprosti in lahko pristane.
Londonski župan je v preteklosti zagovarjal idejo, da bi novo letališče nastalo v ustju reke Temze, a v zadnjem poročilu točna lokacija ni omenjena. Jasno pa je zapisano, da dodatne steze na Heathrowu, Gatwicku in Stanstedu ne pridejo v poštev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje