Na osrednji turistični borzi v Londonu World Travel Market (WTM) se je Slovenija predstavlja ob razvoju in promociji aktivnega ter trajnostnega turizma v skladu z osrednjo tematiko Slovenija. Zelena. Aktivna. Zdrava., pa tudi kot gostiteljica evropskega prvenstva v košarki 2013.
Predstavitev Ljubljane v povezavi s projektom EuroBasket 2013 je potekala tako na slovenski stojnici kot tudi ob drugih priložnostih predstavitve, ki jih borza ponuja. Med drugim je Ljubljana nase opozorila z žrebanjem nagrad in sodelovanjem Raša Nesterovića, ambasadorja EuroBasketa 2013, ki je v uradnem radijskem studiu WTM podal polurni intervju za največjo mednarodno medijsko hišo BBC World Service.
Maskota Ljubljane, ljubljanski zmajček, ki Ljubljano promovira na londonski borzi že četrto leto, pritegne vsako leto več zanimanja tako med poslovnimi partnerji kot organizatorji WTM borze. Slednji so ga 7. novembra tudi proglasili za maskoto dneva.
Opažena kar dva trajnostno usmerjena turistična ponudnika
Slovenski turizem se je na dogodku WTM London znova izkazal s trajnostno usmeritvijo, projekti in turistično ponudbo. Lani je na borzi WTM slovenska stojnica prejela priznanje za najučinkovitejšo interakcijo s poslovnimi partnerji, ki je temeljila na trajnostnem dostopu do brošur prek QR-kod. Letos pa sta bila na svetovni turistični borzi opažena kar dva trajnostno usmerjena slovenska turistična ponudnika.
Bohinj Park EKO Hotel pa se je med 1.600 nominiranci prvič potegoval v eni izmed kategorij pomembnih turističnih nagrad Responsible Tourism Awards. Bohinj Park EKO Hotel je prejel priznanje Highly commended v kategoriji Best accomodation for the environment (najboljša do okolja prijazna nastanitev). Nagrade podeljuje organizacija Responsible Travel, ki širi odgovorni in trajnostni turizem. Nagrade od leta 2004 podeljujejo inovativnim podjetjem ali turističnim akterjem, ki poslujejo izrazito trajnostno.
"Nagrada nam predstavlja strokovno potrditev in hkrati res izjemno priznanje v globalnem merilu. Na prvem mestu ni zgolj trajnostno poslovanje, ampak izkušnja gostoljubja ter dobrobit popotnika v kontekstu okoljevarstva. Da smo dobili tako pomembno nagrado v veliki mednarodni konkurenci, vsekakor potrjuje naša prizadevanja in trud. Verjamem, da nam bo nagrada posredno prinesla tudi boljšo prepoznavnost v tujini," je povedal Anže Čokl, direktor Bohinj Park EKO Hotela.
WTM je bil prelomnica tudi za slovenski turistični projekt EgoZero. Na slovenski stojnici so uradno vzpostavili delovanje EgoZero spletnega rezervacijskega portala, ki omogoča potovanje z električnim avtomobilom in povezuje različne turistične ponudnike med seboj. EgoZero so v svetovni konkurenci turističnih idej opazili organizatorji borze in ga izbrali v skupino trinajstih najzanimivejših projektov ter mu dali priložnost predstavitve na odru WTM Speakers' Corner. Projektu so pozornost namenili tudi britanski in svetovni mediji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje