Dogodek v Gorici je pokazal, da je slovenski turizem pred novimi izzivi. Dobili smo nazaj samostojno Slovensko turistično organizacijo. Turistični trg se skupaj s potovalnimi navadami spreminja z vrtoglavo hitrostjo in v prihodnje bo potrebno učinkovitejše trženje na tujih trgih.
“V prihodnjih letih bo poudarek na inovativnih produktih, ki temeljijo na trajnostnem turizmu. Treba bo povečati dostopnost Slovenije, poenostaviti vizumsko politiko, uvedli bomo novo digitalno kampanjo, ki bo bolj neposredno nagovarjala končnega turista,” je v Gorici poudarila Maja Pak, v. d. direktorice Slovenske turistične organizacije.
“Za največjo moč slovenskega turizma štejem to, da je uravnoteženo porazdeljen po Sloveniji, in to, da kar počnemo, počnemo vse leto, vseh dvanajst mesecev,” je dejal minister za gospodarstvo in tehnološki razvoj Zdravko Počivalšek. Pojasnil je še, da po svetu danes potuje več kot milijarda ljudi, leta 2030 pa naj bi bilo turističnih potnikov že 1,8 milijarde, na kar se je treba pripraviti. Letos smo imeli za dvanajst odstotkov več tujih turistov kot lani, kar je bolje od evropskega (pet odstotkov) in svetovnega povprečja (štirje odstotki).
Gorazd Skrt, predstavnik STO-ja v Milanu, je bil mnenja, da se v Italiji, ki je med našimi najpomembnejšimi turističnimi trgi, podoba Slovenije kot turističnega cilja dviguje. “Italijani nas sprejemajo kot destinacijo višjega razreda, še bolj pa kot državo z dobrim razmerjem med storitvijo in ceno.” Marjan Batagelj iz Postojnske jame je bil kritičen do odnosa občin do turizma in večernega mrtvila v številnih turističnih mestih, z izjemo Ljubljane. “Mi ne živimo za turizem. Turizem bi se šli osem ur, kolikor traja urnik TIC-ev. In pri tem je ironično - najprej zapravimo milijone, da turista sploh pripeljemo v Slovenijo, potem pa ne vemo, kaj z njim delati 24 ur.”
V okviru Dnevov slovenskega turizma so letos v obnovljeni Vili Vipolže v Goriških brdih podelili tudi najvišja priznanja v turizmu. Tako je priznanje za življenjsko delo v hotelirstvu in kongresnem turizmu prejel nekdanji direktor Hotela Union Bogdan Lipovšek. Drago Delalut si je prislužil priznanje za življenjsko delo v gostinstvu. Franc Špegel je bil nagrajen za izjemen prispevek k pri razvoju turistične društvene organizacije. Blejski Garden Village je bil izbran za letošnjega sejalca kot primer prestižnega kampiranja sredi narave z vsem udobjem hotelske sobe. Društvo turističnih novinarjev FIJET je Kristalni Triglav izročilo Občini Podčetrtek in Termam Olimje.
Brda so bila razglašena za EDEN - novo destinacijo odličnosti za produkt kulinarike in lokalne gastronomije. Ljubljana je postala prva certificirana destinacija Zelene sheme “Slovenia green”. Naziv ambasadorja slovenskega turizma pa je prejel Stephen Fallon, ki bo maja prihodnje leto izdal prenovljeno izdajo popotniške biblije Lonely Planet Slovenia.
V sklopu prireditve Dnevi slovenskega turizma je bil v Novi Gorici na več prizoriščih tudi 62. gostinsko-turistični zbor. Na strokovnih tekmovanjih, ki jih v živo lahko spremljajo tudi obiskovalci, so se pomerili hotelski receptorji, sobarice, gostinci v pripravi in postrežbi kave ter različnih menijev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje