Kot je Enders, vodja omenjenega evropskega proizvajalca letal, dejal za francoski dnevnik Le Parisien, družba preučuje možnosti za nadomestitev trenutnega sistema z drugimi metodami zbiranja podatkov. "Najpomembnejše podatke o letu bi lahko, na primer, sporočali prek satelita, kot že velja v primeru podatkov glede vzdrževanja letala," je dejal Enders.
Komercialna potniška letala morajo imeti dve črni skrinjici - ena hrani podatke o letu, druga pa posnetke pogovorov v pilotski kabini. Da pa preiskovalci v primeru nesreč pridejo do teh podatkov, je potrebno skrinjici tudi najti.
Letala najnovejše generacije sicer podatke med letom sporočajo tudi prek satelita, tako da so mehaniki pripravljeni na morebitno popravilo letal ob njihovem pristanku.
Črni skrinjici nesrečnega letala Air Francea še izgubljeni
Tovrstni podatki so tudi edini podatki, s katerimi razpolagajo preiskovalci v primeru ponesrečenega letala francoske družbe Air France, ki je 1. junija med letom iz Ria de Janeira v Pariz strmoglavilo nad Atlantskim oceanom. Pri tem je umrlo vseh 228 ljudi na krovu.
Razbitine airbusa 330 in trupla nekaterih potnikov ter članov posadke so našli, a črni skrinjici ostajata izgubljeni. "Da bi še bolj izboljšali varnost letalskega prometa, moramo biti prepričani, da lahko tudi v primeru nesreče pridemo do vseh podatkov o letu," je še dejal Enders.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje