Desetletje po prvem poletu je slika drugačna. Prodaja "superjumbov" v zadnjih letih pada. In čeprav evropski proizvajalec zanika kakršne koli težave, je vprašanje, ali se bo proizvodnja sploh nadaljevala. V zadnjih letih so si prizadevali, da bi obstoječa letala A380 naredili primernejša za komercialno rabo, med drugim so želeli celo vgraditi dodatne sedeže v kabino.
A še preden je prvi A380 s francoskega letališča Toulouse-Blagnac odletel v zrak, so se porajala vprašanja o njegovi vrednosti na trgu. V enajstih letih so pridelali 13 milijard izgube. Čeprav so prve polete pozdravili z navdušenjem po vsem svetu. Ob veliki popularnosti na začetku so tudi druge letalske družbe začele izdelovati svoje "superjumbe".
Zgodba je bila pisana za uspeh. Kot je dejal analitik za letalske družbe John Strickland za CNN, je A380 potnikom ponujal ugodno finančno rešitev za udobje med poleti. "Potrošniki so pripravljeni plačati več in nekateri celo sprašujejo po letalih A380, ko rezervirajo polete," je dejal Strickland.
Ob tem je treba poudariti, da mednarodna letalska družba predvideva povečanje povpraševanja za 31 odstotkov med letoma 2013 in 2017. Hkrati pa je še vedno veliko povpraševanje po Airbusovih manjših letalih, kot so A320, A330 IN A350 XWB. Toda strokovnjaki se za usodo "superjumba" ne bojijo, češ da se bo povpraševanje z leti le še povečalo, saj predvidevajo povečanje letalskega potniškega prometa. Toda v tem letu niso prodali niti enega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje