Vlada predsednika Raula Castra je tako prvič po desetletju dovolila zasebne taksije, ki jih je Fidel Castro vztrajno prepovedoval in zatiral. Castro je vsakega lastnika starih ameriških in ruskih avtomobilov iz 50. let prejšnjega stoletja obtožil, da se hočejo le okoristiti, da nezakonito služijo denar in da nesmiselno porabljajo zaloge goriva, za katere se je Kuba bojevala in potila, tako da že od leta 1999 ni podelil nobene nove licence za taksije.
Njegov brat Raul se je odločil, da bo politiko spremenil, a za zdaj še ni jasno, koliko Kubancev bo dejansko dobilo licence za opravljanje taksislužbe.
Zasebni taksiji cenejši, a nezakoniti
Na Kubi zasebni taksiji sicer obstajajo, a je vse do zdaj tako lastnika kot potnika roka Castrove pravice močno oglobila, če je odkrila, da (se) prevažajo v tovrstnih avtomobilih. Turistom priporočajo, da se prevažajo le z uradnimi taksiji, kjer morajo plačevati v konvertibilni valuti, bolj drzni turisti in Kubanci pa seveda uporabljajo zasebne taksije, ki se vozijo po mestnih ulicah.
Sicer pa je Kuba država, kjer si vsi sladokusci potešijo svoje apetite po starinskih avtomobilih, vožnja po kubanski cesti pa je, kot bi se vozil po muzeju. O tem se lahko prepričate v spodnji galeriji.
B. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje