Z 22. aprilom namreč uvajajo SkyShop, trgovino na letalu, brezplačne hrane in pijače pa tako na večini rednih poletov ne bo več - potnikom v ekonomskem razredu bodo hladni in topli napitki, prigrizki in sendviči na voljo za plačilo, ponudba v poslovnem razredu in na čarterskih poletih pa za zdaj ostaja nespremenjena, je pojasnil direktor zemeljske operative pri Adrii Airways in vodja omenjenega projekta Mario Mezek.
Pri Adrii namreč pravijo, da analize kažejo, da so glavni dejavniki odločanja pri nakupu letalske vozovnice cena, vozni red in varnost, ostalih storitev, kot so prtljaga, hrana, rezervacija sedeža in podobno, pa potniki ne prepoznajo kot ključne pri izbiri prevoznika. Dodajajo, da sta švedski in poljski nacionalni letalski prevoznik SAS in LOT že uspešno uvedla prodajo napitkov in prigrizkov na letalu, zato so tej usmeritvi sledili tudi sami.
"Kakovostna storitev za potnika po zmerni ceni"
Ob predstavitvi nove storitve je direktor oddelka za IT in trženje pri Adrii Iztok Franko na brniškem letališču pojasnil, da je primarni cilj nove storitve SkyShop "kakovostna storitev za potnika po zmerni ceni", uvedba storitve pa je tudi posledica dolgoročnega zniževanja stroškov, ki je v skladu s sprejetim načrtom prestrukturiranja družbe.
Projekt, s katerim želijo predvsem optimizirati poslovanje in znižati stroške oskrbe letal, potnikom pa ponuditi možnost izbire, je v zadnjih šestih mesecih razvijala skupina devetih zaposlenih, vanj pa je bilo vključenih še pet zunanjih partnerjev. Franko natančne vrednosti investicije v novo storitev ne razkriva, gibala pa naj bi se okoli 100.000 evrov. Povrnila naj bi se v približno enem letu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje