Portugalska se sicer v zadnjih letih kot destinacija vztrajno vzpenja, da pa so imeli pri TAP-u lani kar 83-odstotni porast potnikov, pa se morda lahko zahvalijo tudi privlačni posadki, ugiba popotniška spletna stran Culture Trip.
TAP (Transportes Aéreos Portugueses) je sicer portugalski državni prevoznik s sedežem v Lizboni, ustanovljen je bil leta 1946, s floto 91 letal leti na 87 letališč po svetu, zaposluje 2.800 ljudi in se ponaša z zelo ugodnimi cenami.
In kaj točno je tisto, kar dela njihovo posadko tako privlačno? Kot navaja Culture Trip, so člani TAP-ove posadke izjemno vešči komuniciranja na družbenih omrežjih, prek katerih uspešno kažejo svoj smisel za humor, svojo osebnost in bistroumnost.
Člani posadke na Instagramu tako redno objavljajo svoje fotografije in različne kraje, ki jih pač na dani dan raziskujejo.
Prijazni in sproščeni
Družba celo mesečno rotira upravitelje svojega Instagrama med stevardesami, piloti in osebjem na tleh, ki so nato zadolženi za čim privlačnejše spletne objave.
Na splošno Portugalci slovijo kot prijazen in sproščen narod, TAP-ova ekipa, ki je sicer mednarodna, pa očitno dostojno predstavlja vse te lastnosti matične države.
TAP je imel zelo uspešno leto 2017, saj je družba na World Travel Awards prejela naziv vodilne evropske družbe za lete v Južno Ameriko in Afriko. Na isti podelitvi nagrad na področju turizma je Portugalska prejela priznanje vodilne evropske destinacije in vodilne destinacije za plaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje