Družbi namreč očitajo, da namerno zavaja potnike in se načrtno izogiba plačevanju odškodnin za odpovedane polete.
Kot smo že poročali, je Ryanair, ki je lani prepeljal 313 milijonov potnikov, zaradi pomanjkanja pilotov odpovedal več tisoč poletov, do preklica pa so ukinili 34 letalskih povezav.
Ryanair je prekrižal potovalne načrte več kot 400.000 potnikom. Prejšnji teden je direktor letalskega prevoznika Michael O'Leary zagotovil, da bodo v skladu z zakoni in pravili mednarodne agencije za civilno letalstvo potnikom izplačali odškodnino, ki v primeru povratne vozovnice znaša 80 evrov.
Kljub vsemu pa so potnike, ki so že obtičali na številnih počitniških destinacijah po Evropi, zavajali, opozarjajo pri CAA-ju.
Ryanair je potnikom namreč zagotavljal, da jim ne pripadajo nadomestila, ki jih ob odpovedi poletov določajo evropski zakoni - to pa sta nadomestna vozovnica pri istem ali drugem letalskem prevozniku in plačana nastanitev, če nadomestna povratna vozovnica ni izdana na dan odpovedanega poleta.
Slabe delovne razmere odvrnile pilote
Ryanair je pred tedni zašel v globoko krizo zaradi pomanjkanja pilotov. Slabe delovne razmere in prepoved izrabe letnega dopusta so pilote vodile h konkurenčnemu norveškemu prevozniku Norvegianair.
Sedež podjetja Ryanair je v Dublinu, njihova največja flota pa je na londonskem letališču Stanstead. Po prvih izračunih bo moral Ryanair izplačati za 50 milijonov evrov odškodnin.
V zadnjem poslovnem letu, ki se je končalo marca 2017, so pri Ryanairu ustvarili za 1,3 milijarde evrov čistega dobička, kar je za šest odstotkov več kot v istem obdobju lani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje