Boeing namreč pripravlja novo serijo letal MAX 7, 8 in 9, ki bodo slovela po svoji energetski učinkovitosti, so namreč 30 odstotkov bolj energetsko učinkovita od svojih predhodnikov, predstavljenih pred tremi leti, in so zaradi nižjih stroškov porabe precej zanimiva za letalske družbe.
Prvi Boeingovi MAX-i bodo predvidoma poleteli leta 2017, natančno 50 let po tem, ko je poletel prvi model 737.
Za zdaj so jih naročile štiri letalske družbe
Prve MAX-e je lani naročil največji ameriški nizkocenovnik Southwest Airlines, letos pa so mu sledili še največja indonezijska zasebna letalska družba Lion Air, norveški nizkocenovnik Norwegian Air Shuttle in drugi največji avstralski letalski prevoznik Virgin Air.
Zadnji bo z novimi letali zamenjal starejšo floto Boeingovih letal 737 in 700, svojo floto bo okrepil med letoma 2019 in 2021, glede na razmere na trgu pa je z Boeingom sklenil pogodbo, skladno s katero lahko število naročenih letal poveča še za štiri. "Virgin Australia bo nadaljeval obnavljanje flote za zagotavljanje ustreznih letal in vzdrževanje maksimalne fleksibilnosti ter kapacitet," je ob objavi naročila dejal izvršni direktor letalskega prevoznika John Borghetti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje