Na STO-ju potnike nagovarjajo z besedno igro, ki se navezuje na vstop in izstop potnikov iz vlaka – Stress raus, wohlfuehlen rein. Deine Auszeit in Slowenien oziroma Stres ven, dobro počutje naj vstopi. Tvoj oddih v Sloveniji.

Po pojasnilih STO-ja slogan spremlja QR-koda, ki obiskovalcem omogoča, da hitro dostopajo do vsebin na njihovi spletni strani, na kateri lahko odkrijejo številne možnosti za sprostitev in regeneracijo v Sloveniji.
Vlak podzemne železnice I feel Slovenia po Dunaju vozi že od sredine decembra, kar je po oceni STO-ja dodatno povečalo prepoznavnost Slovenije med dunajskimi prebivalci in obiskovalci. Še posebej pa je bila ta promocija opazna januarja, ko je na Dunaju potekal največji počitniški sejem v Avstriji Ferienmesse 2025, kjer je bila Slovenija letos dežela partnerica, so dodali.
Poleg promocije na podzemni železnici so v sklopu sejma Ferienmesse izvedli tudi oglaševanje v posameznih tiskanih medijih kakor tudi na samem sejmišču.
Oglaševanje na podzemni železnici bo trajalo do sredine marca, tako da bodo vizualna sporočila na vratih vlakov vsakodnevno nagovarjala tako dunajske prebivalce kot turiste.
Cilj oglaševalske akcije je dodatno povečati prepoznavnost Slovenije kot zelene, trajnostne in inovativne turistične destinacije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje