Gre za nadaljevanje in krepitev več let uspešne in odmevne kontinuirane promocije Slovenije in slovenskega turizma na ameriškem trgu.Foto: STO
Gre za nadaljevanje in krepitev več let uspešne in odmevne kontinuirane promocije Slovenije in slovenskega turizma na ameriškem trgu.Foto: STO

STO na ameriškem trgu vrsto let kontinuirano in ciljno izvaja številne promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti znamke I feel Slovenia in Slovenije kot trajnostne destinacije, še posebej za zahtevnejše goste, so v sporočilu za javnost spomnili v nacionalni turistični organizaciji.

Med osrednjimi aktivnostmi STO-ja na trgu ZDA so tudi delovna srečanja in mreženja z zainteresiranimi ameriškimi partnerji. Ta teden je STO skupaj s 13 slovenskimi podjetji in destinacijami izvedla dve delavnici. Prva je potekala v torek v Houstonu v zvezni državi Teksas, druga pa v četrtek v Los Angelesu v Kaliforniji.

Na slovenski strani so se ob STO-ju potencialnim ameriškim partnerjem predstavili Palma Travel, KNMtravel, Sava Hotels & Resorts, Promet T&T, Alpinia Hotels Bohinj, Happy Tours, Active Luxury, Kompas USA, Julijske Alpe, Movis Private Tours, Passport Europe, Kempinski Palace Portorož in Turizem Ljubljana. Kot eden od letalskih prevoznikov, ki Slovenijo prek Istanbula povezuje z ZDA, se je predstavil tudi Turkish Airlines.

Predstavniki slovenskega turističnega sektorja so se v obeh velemestih srečali s skupno več kot 70 predstavniki zainteresiranih partnerjev iz ZDA in s predstavniki vidnih ameriških medijskih hiš, so še zapisali na STO.

Obisk Američanov v Sloveniji se veča
Obisk ameriških gostov v Sloveniji se sicer povečuje. Lani so ustvarili več kot 400.000 prenočitev, kar je bila 18-odstotna rast glede na predlani in 25-odstotna rast glede na predkoronsko leto 2019.

ZDA po pojasnilih STO-ja sodijo med najpomembnejše oddaljene trge slovenskega turizma. Povprečna poraba ameriških gostov v Sloveniji je s 158 evri na dan bistveno nad povprečjem porabe tujih gostov, z osmimi dnevi je občutno daljša tudi njihova doba bivanja. Turisti iz ZDA Slovenijo najpogosteje obiskujejo septembra, pa tudi jeseni in spomladi, kar prispeva k zmanjšanju sezonskosti slovenskega turizma.

STO k promocijskim aktivnostim na ameriškem trgu pristopa ciljno usmerjeno in tako nagovarja predvsem bolj zahtevne goste. Med najpomembnejšimi aktivnostmi so globalna digitalna kampanja, delovna srečanja v različnih ameriških mestih, sodelovanja z vidnimi ameriškimi mediji, kot sta National Geographic in Conde Nast Traveler, ter potovalnimi združenji, kot so Signature in USTOA in Virtuoso.

Tudi letos bo STO na ameriškem trgu skupaj s Hrvaško in Avstrijo izvedla promocijsko kampanjo, ki jo podpira Evropska potovalna komisija. Posebno vidnost na trgu ZDA in globalno pa STO dosega v sodelovanju s košarkarskim zvezdnikom Luko Dončićem, ki je ambasador slovenskega turizma.