STO je na tekmovanje Golden City Gate prijavila tri projekte in za vse tri prejela priznanja.
Eno srebrno priznanje je prejela za publikacijo Taste Slovenia v kategoriji tiskanega oglaševanja, drugo pa za Instagram profil Feelslovenia v kategoriji spleta. Z bronasto nagrado se ponaša promocijski film Slovenia Green - The Story of Green Slovenia v kategoriji eko turizma, so sporočili z STO-ja.
V Slovenijo bo šla še ena nagrada v okviru tekmovanja, saj je bronasto priznanje pripadlo delu The Place of Cheerful People v kategoriji mesta prijavitelja Domžale.
V 18 kategorijah je bilo sicer prijavljenih 78 del iz 27 držav.
Nagrade so dodatna potrditev, da je Slovenija ena od vodilnih destinacij na področju razvoja trajnostnega turizma in njegove promocije, je prepričana direktorica STO Maja Pak. "Nagrajena gastronomska publikacija, Instagram profil in promocijski film o naši trajnostni zavezi na privlačen in inovativen način utrjujejo podobo Slovenije kot zelene destinacije za petzvezdična doživetja," je poudarila in čestitala tudi Domžalam.
Razglasitev nagrad bi morala potekati v okviru svetovne turistične borze ITB Berlin, ki pa so jo odpovedali zaradi koronavirusa. Prejemniki nagrad so bili tako objavljeni na spletnih straneh tekmovanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje