Novi vlaki bodo sodobnejši, udobnejši in hitrejši. Kot so zapisali pri Slovenskih železnicah, bodo vlaki prostornejši, vsa vrata bodo imela izvlečno stopnico za lažji vstop, prostore za osebe z omejeno mobilnostjo in posebne toaletne prostore zanje.
Na vlakih bo tudi najmanj deset mest za kolesa in vtičnice za polnjenje različnih mobilnih naprav. Vsi bodo opremljeni tudi s signalom za brezžično medmrežje. Potovalni čas naj bi se z novimi vlaki skrajšal do 10 odstotkov.
S prihodom prvega vozila bodo na Slovenskih železnicah začeli intenzivno šolanje strojevodij in tehničnega osebja, pred začetkom voženj pa morajo za vlak pridobiti še ustrezno dovoljenje.
Vlak, ki je včeraj prišel v Slovenijo, so konec lanskega leta začeli testirati na Poljskem in v Avstriji. Kot so pojasnili na SŽ-ju, so pri testiranju sodelovali tudi člani njihove projektne skupine, že v času testiranj pa so bili v teoretično in praktično šolanje vključeni tudi slovenski strojevodje inštruktorji.
Ti bodo pridobljeno znanje prenesli na strojevodje. Pred začetkom voženj in umestitvijo vlaka v vozni red mora SŽ pridobiti začasno obratovalno dovoljenje za čas, ko bodo v skladu z zakonom preverjali kompatibilnost vozila z javno železniško infrastrukturo.
SŽ je prvih 26 vlakov naročil 2018, lani pa so k naročilu dodali še dodatnih 26. Skupna vrednost naročil je 320 milijonov evrov. Z nakupom novih vlakov so pri SŽ-ju storili pomemben korak k posodobitvi potniškega prometa, kar je tudi eden njihovih najpomembnejših strateških ciljev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje