Najnovejši izum se imenuje Booz2Go in je na voljo v 20-gramskih svežnjih, ki stanejo od enega evra do enega in pol, pijača z mehurčki pa ima okus po limeti in tri odstotke alkohola.
Študentje, ki so s svojo domislico že zbudili veliko pozornosti, merijo predvsem na kupce, mlajše od 16 let, ki načeloma ne smejo kupovati alkoholnih pijač. Takšen prašek namreč ne spada v kategorijo alkohola, ampak ga prištevajo med t. i. izboljševalce okusa.
Za odkup se že zanimajo velika podjetja
Za odkup patenta se zato zanimajo tudi velika podjetja, ki jih privlači to, da bi se tako izognila plačevanju nekaterih davkov, povezanih z alkoholom.
Eden izmed petih izumiteljev, 20-letni Harm van Elderen, je Reutersu povedal, da merijo predvsem na tiste, ki še ne smejo kupovati, naročati ali sploh piti alkohola. "Mladim so take pijače tudi sicer bolj všeč, vsaj če sodimo po priljubljenosti npr. Bacardijevih osvežilnih napitkov z malo alkohola."
Prašek je ob prihodu na tržišče povzročil veliko vznemirjenja, še posebno v Nemčiji, kjer so t. i. pijače alkopop (mešanica sladkega napitka in manjše količine alkohola) zelo priljubljene.
Mladi so prašek izumili v okviru zaključnega projekta na inštitutu Helicon Vocational.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje