Raziskava je namreč pokazala, da je skoraj polovici podjetij pri iskanju novih uslužbencev pomembno, da ti niso plešasti. V raziskavi je sodelovalo 113 delodajalcev in kar 43 odstotkov jih je dejalo, da nekomu, ki je plešast, ne bi zaupali službe, v kateri bi imel stik s strankami.
26 odstotkov vprašanih plešastih ne bi zaposlilo na menedžerskem položaju, na katerem bi morali predstavljati podjetje na pomembnih sestankih.
Raziskava, ki so jo izvedli za ameriško farmacevtsko podjetje, je pokazala tudi, da plešavost vpliva na samozavest iskalcev službe. Dve tretjini vprašanih sta bili prepričani, da so zaradi plešavosti manj konkurenčni na trgu dela.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje