Je prehitrih voznikov bolj malo v hlačah, se sprašujejo v oglasni kampanji, katere cilj je zmanjšati število mrtvih na cestah, največ smrtnih žrtev, skoraj 40 odstotkov, pa je ravno zaradi prevelike hitrosti. V več televizijskih oglasih ženske, ko mimo pridrvi prehiter voznik, pomigajo z mezincem, kar je v Avstraliji dobro znana gesta, ki namiguje na majhnost moškega "orodja". Oglase, ki so del kampanje, poimenovane Speeding. No-one Thinks Big of You (Divjanje. Nihče ne misli, da imate velikega), Avstralci gledajo na televiziji, v kinodvoranah in na spletu, ne manjkajo pa niti tiskani oglasi na avtobusnih postajah in drugje.
Tudi strožja pravila za mlade voznike
V avstralski zvezni državi Novi južni Wales so razložili, zakaj so se odločili, da "cestne divjake" opozorijo na tak način: "Šokantni posnetki in fotografije prometnih nesreč, ki smo jih uporabljali v prejšnjih kampanjah, niso dosegli želenega učinka." Predvsem mladi vozniki naj bi namreč zaradi računalniških igric in filmov, v katerih ne manjka nasilja, "izgubili občutek" za to, kaj je nevarno. Hkrati z domiselno oglasno kampanjo so na najmanjši celini predstavili tudi nova pravila za mlade voznike in tiste, ki se vožnje šele učijo. Med njimi so izrecna prepoved uporabe prenosnih teklefonov med vožnjo, večje kazni za prehitro vožnjo, poleg tega pa so omejili tudi število mladih, ki se lahko skupaj vozijo v enem vozilu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje