Južnokorejski Božički se niso spuščali po dimniku, ampak po stenah. Foto: EPA
Južnokorejski Božički se niso spuščali po dimniku, ampak po stenah. Foto: EPA

Potem ko je risar Haddon Sundblom (1931) v reklamni akciji podjetja Coca-Cola prvič narisal Božička v rdečih oblačilih z belo obrobo, je to kmalu postala svetovno znana podoba Božička. Danes se standardi spreminjajo. Tako so se letos namesto s severnega pola južnokorejski Božički spuščali oziroma vzpenjali po stenah gore Buchan. Avstralski dobri mož je namesto sani in jelenov uporabil kar terensko vozilo. Tajski se je odločil, da ne bo obdaroval samo otrok, ampak tudi ribe v akvariju Chiang Mai.

Kljub različnim opravam in nenavadnim prevoznim sredstvom pa ostaja namen Božička enak po vsem svetu - obdarovati in razveseljevati ljudi. Medtem ko se je božično jutro pri nas in na stari celini šele dobro začelo, je za Božičkom že dober del poti.

V spodnji galeriji smo vam pripravili nekaj utrinkov božičnega obdarovanja do tega trenutka.