
Abhišek M R, odvetnik iz mesta Bangalore na jugu Indije, se je odločil, da prijavi verigo kinematografov PVR INOX, potem ko je bil prisiljen ignorirati službene klice, ker je film še trajal po izteku predvidenega časa. Kot je trdil, je PVR INOX tratil njegov čas, zaradi 25 minut reklam pred projekcijo filma Sam Bahadur pa je trpel "psihično agonijo".
Iz prijave je razvidno, da je Abhišek 26. decembra 2023 kupil tri vstopnice za ogled indijske vojne drame. Po razporedu PVR-jevega multipleksa v Bangaloru bi se moral 2 uri in 25 minut dolg film začeti ob 16.05 in končati ob 18.30. Zamik in zato poznejši konec so povzročili "napovedniki, oglasi in druga mašila, ki so požrli skoraj pol ure časa tožeče stranke in preostalih gledalcev," je trdil Abhišek.
Zaradi nastale situacije je "utrpel izgube, ki se jih ne da finančno preračunati", navaja.
Abhišek je za CNN povedal, da se je dogovoril za službeni klic ob 18.30, a ga je zamudil, saj se je film končal šele okoli 19.00. Kot trdi, je pred začetkom filma naštel dve javni obvestili in kar 17 oglasov.
Zamuda naj bi spadala pod "nepoštene poslovne prakse", zato je kino kompleks tožil za 50.000 rupij odškodnine (550 evrov), še dodatnih 5000 rupij (55 evrov) je terjal za "psihično agonijo" in 10.000 rupij (110 evrov) za kritje sodnih stroškov.
"Ljudje nimajo časa na pretek"
Urad za varstvo potrošnikov je razsodil v korist Abhišeka in naložil verigi PVR plačilo 20.000 rupij (220 evrov) odškodnine in 8.000 rupij (90 evrov) za sodne stroške. Družba mora ob tem plačati še dodatnih 100.000 rupij (tisoč evrov) vladnemu organu za zaščito potrošnikov.
"V novi dobi je čas denar in čas slehernika je izjemno dragocen,” je v odločitvi zapisal urad. Ob tem so poudarili, da je pol ure "precej dolgo za posedanje v kinodvorani in spremljanje nepotrebnih oglasov. Ljudje z natrpanimi urniki nimajo časa na pretek."
PVR INOX upravlja več kot 900 platen v 173 kinodvoranah po Indiji in Šrilanki. Veriga se je zagovarjala z argumentom, da je pravno zavezana pred filmi prikazati za 10 minut javnih obvestil. A, kot je ugotovil urad za varstvo potrošnikov, je bila večina vsebin pred projekcijo oglasnih.
Abhišek pravi, da se je pritožba "nedvomno izplačala" in da upa, da bo imel primer daljnosežni učinek. "Vsa podjetja v Indiji so zdaj začela razmišljati o tem, kako je čas denar in kako ne smejo tratiti časa svojih strank," je povedal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje