Reklama promovira DKT-jeve preservative XXX z okusi jagode, čokolade in banane z geslom Kakšen je pa vaš okus noči?.
Indijski svet oglaševalskih standardov in urad za cenzuro zahtevata od vlade, da prepove predvajanje oglasa podnevi, še posebej med priljubljenim mednarodnim turnirjem v kriketu.
Oznaka in predvajanje po 23. uri
Sharmila Tagore, predsednica urada za cenzuro, je kampanjo označila za nespodobno in za Times of India dejala: "Morda DKT meri na razuzdane najstnike. Oglasi pa prav gotovo niso namenjeni otrokom." Tagore, ki je tudi aktivistka v boju proti aidsu, sicer pravi, da oglasa ne želi popolnoma prepovedati, zato predlaga predvajanje po 23. uri, ko otroci ne bi smeli več biti pred televizijskimi zasloni, in posebno oznako za oglas.
Predstavnik DKT-ja je časniku povedal, da kondomi z okusom niso namenjeni reklamiranju oralnega seksa, temveč spodbujanju parov, ki ne marajo vonja po lateksu, k uporabi zaščite.
Aids - svetovni problem
Konservativen odnos do spolnosti in kontracepcije ter pomanjkanje zavedanja o nevarnostih sta pogosta pojava, še zlasti na podeželju Indije. Strokovnjaki pravijo, da to ne le da pušča otroke in ženske ranljive za zlorabe, temveč tudi pospešuje širitev virusa HIV in aidsa v državi, saj ima največ okuženih in obolelih na svetu.
Po podatkih Organizacije združenih narodov kar 5,7 milijona Indijcev živi z virusom. Aktivisti opozarjajo, da je številka lahko precej višja, saj družbena stigmatizacija sili številne okužene, da svoje stanje skrivajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje