Vodja Instagrama Adam Mosseri je povedal, da je sprememba zasnovana tako, da bi zmanjšala stres pri objavljanju na spletu, kjer se objave velikokrat vrednotijo ravno po številu všečkov, ki jih prejmejo. "Želimo, da se ljudje manj osredotočajo na to, koliko všečkov prejmejo, in da se raje posvetijo povezovanju z ljudmi, ki jim nekaj pomenijo," je Mosseri povedal na torkovi letni Facebookovi konferenci razvijalcev.
V obdobju testiranja, ki ta teden poteka v Kanadi, bo Instagram tamkajšnjim uporabnikom objave na platformi prikazoval tako kot sicer, pod njimi pa ne bo števca všečkov. Uporabniki bodo pod svojimi objavami sicer še vedno imeli vpogled v to, koliko všečkov prejemajo, preostalim pa bodo pod tujimi objavami na voljo zgolj seznami ljudi, ki so všečkali vsebino. Najbolj radovedni bodo do števila všečkov posamezne tuje objave torej še vedno lahko prišli s preštevanjem teh seznamov.
Mosseri je pojasnil, da je kanadski poskus del širšega prizadevanja, da bi znova razmislili o temeljih Instagrama in bi na podlagi tega ustvarili prijetnejše okolje za uporabnike. "Ne želimo, da bi Instagram postal tekmovanje," je dodal Mosseri. Instagram pri teh prizadevanjih ni edini. O podobnih zamislih je spregovoril tudi izvršni direktor Twitterja Jack Dorsey, ki je dejal, da bi bilo ob prenovi platforme vredno razmisliti, ali je število všečkov in delitev objav najboljše merilo za merjenje uspeha posamezne objave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje