Pokovka je vrsta koruze, ki jo uporabljajo za pripravo istoimenskega slanega prigrizka, brez katerega si praktično ni mogoče predstavljati obiska kina ‒ sploh v ZDA. A ker so zaradi ukrepov za omejevanje širjenja novega koronavirusa kinodvorane zaprte ali pa obratujejo z upoštevanjem zaščitnih ukrepov ‒ tudi manjšega števila obiskovalcev ‒, omejeno pa je tudi delovanje barov, odpovedane so športne prireditve in koncerti, se v ZDA proda občutno manj pokovke.
V težavah so zlasti tisti dobavitelji, ki so zalagali zgolj kinodvorane in ponudnike na večjih športnih, glasbenih in drugih prireditvah, v obsežnem poročilu piše Washington Post, medtem ko tisti, ki prodajajo pakirano pokovko za domačo pripravo (na primer v mikrovalovni pečici) opažajo porast prodaje. Trenutno je po ocenah časnika v ZDA okoli 70 odstotkov pokovke namenjene domači porabi, 30 odstotkov pa prodaji na večjih prireditvah, v kinih itd.
Ker dobavitelji koruze ne odkupujejo, so se v največjih težavah znašli predvsem kmetje ‒ ti namreč ravno septembra pobirajo pridelek, a ga letos nimajo kam prodati. Po drugi strani pa je težava tudi, da se koruza po določenem času preveč posuši in tudi ob segrevanju ne poči, kar pomeni, da lanska koruza kmalu ne bo več užitna in bo torej propadla v skladiščih.
Kmetje in nekateri manjši dobavitelji zato hitro sklepajo partnerstva, ki jim bodo omogočila, da bodo pokovko prodajali v manjših količinah za končno potrošnjo, še piše Washington Post, a dolgoročno težave to ne bo rešilo, saj je trenutno po celotnih ZDA v silosih "na čakanju" okoli 50.000 ton koruze pokovke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje