Če lahko sodimo po iskalniku Google, so se Kitajci leta 2007 bolj kot za seks zanimali za denar. Foto: Reuters
Če lahko sodimo po iskalniku Google, so se Kitajci leta 2007 bolj kot za seks zanimali za denar. Foto: Reuters

Besedo seks so prehitela imena treh bank in beseda delnice. Denar in tehnologija sta nasploh najbolj zanimala Kitajce v preteklem letu. Beseda delnica je za "QQ" (kitajski ponudnik takojšnjih sporočil in znamka avtomobila), Kitajsko centralno banko in ICBC (Industrijska in komercialna banka Kitajske) na četrtem mestu, kar niti ni presenetljivo glede na to, da so delnice v Šanghaju zrasle za 97 odstotkov.

Na seznamu najbolj iskanih besed, ki je zajel ves svet, se je na vrhu znašel iPhone, sledijo pa mu Badoo, Facebook, Dailymotion, Webkinz, YouTube, EBuddy, Second Life, Hi5 in Club penguin.

Beseda seks je po Googlu najbolj iskana v Egiptu, Indiji in Turčiji. Strogi nadzor spletne vsebine in kampanje proti pornografiji so najverjetneje razlog, da tudi na Kitajskem ni bilo tako.

Na nekem drugem seznamu, imenovanem "iskanje znanja", sta bili v Google na KItajskem največkrat vtipkani vprašanji "Kaj je blue-chip?" in "Kako vlagati na delniški trg?", na seznamu, ki vključuje ves svet, pa vprašanji "Kaj je ljubezen?" in "Kako se poljubljati?".