Kitajko so razjezili dolgi oglasi pred začetkom filma. Foto:
Kitajko so razjezili dolgi oglasi pred začetkom filma. Foto:

Čen Šiaomej trdi, da bi ji morali v kinematografu Polybona International povedati, koliko časa bodo predvajali oglasi pred filmom Aftershock lasted. Tako zdaj Čen, sicer tudi odvetnica, odgovornim očita zapravljanje njenega časa in kršenje pravice do izbire, kitajske medije povzema britanski Daily Telegraph.

Zahteva povrnitev stroškov, odškodnino in opravičilo
Primer bo zdaj obravnavalo sodišče v mestu Šian. Čen od kinematografa zahteva povrnitev 35 juanov (okoli 4 evre) za vstopnico in 1 juan odškodnine za prizadete bolečine. Prav tako Čen od kinematografa zahteva opravičilo, dala pa je tudi nekaj nasvetov. Po njenem mnenju oglasni blok ne bi smel biti daljši od petih minut, odgovornim pa svetuje tudi, da objavijo dolžino oglasnega bloka tako na spletni strani kot v kinematografu, da bodo obiskovalci dobro obveščeni.

Film Aftershock, ki prikazuje čustveno zgodbo ljudi, ki jih je leta 1976 prizadel katastrofalen potres (umrlo je več kot 240.000 ljudi), je eden najbolj gledanih filmov na Kitajskem. V blagajne kinematografov je že prinesel nekaj manj kot 75 milijonov evrov.