Številne polete hongkonške letalske družbe Cathay Pacific so morali prekiniti in zasilno pristati, saj so to zahtevali potniki, ki so morali na stranišče, ta pa niso delovala.
Najhuje je bilo, kot poroča BBC, na poletu iz Riada v Hongkong, ko ni delovalo niti eno od desetih stranišč na letalu, zato pilotu ni preostalo drugega, kot zasilno pristati v Mombaju. A to ni edina težava omenjene letalske družbe - še huje je namreč to, da strokovnjaki sploh ne morejo odkriti, kaj je zamašilo stranišča.
Zdaj pospešeno menjujejo vakuumske odtoke, ki s hitrostjo 110 kilometrov na uro izčrpajo vsebino školjke in jo "uskladiščijo v posebne rezervarje, ki jih praznijo med posameznimi poleti, saj domevajo, da so ravno ti težava. Prepričani pa niso.
Predstavnica družbe Carolyn Leung je ob tem dejala, da pospešeno iščejo vzrok za zamašitve, ob tem pa opozorila, da je največji del krivde najverjetneje ravno v ravnanju potnikov: "Precej presenečeni bi bili, če bi videli, kaj vse najdemo v ceveh, ko čistimo sistem - ne samo čistilnih robčkov, ampak tudi stekleničke zdravil, nogavice, druga manjša oblačila oz. njihove dele in celo plišaste igrače.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje