Mehiške oblasti in naravovarstveniki so se za tovrstno akcijo odločili, ker so jih marketinški strokovnjaki prepričali, da so zapeljiva dekleta bolj prepričljiva kot suhoparni pisani oglasi in članki v časnikih ali plakati z obrabljenimi reklamnimi gesli.
Septembra bo tako na plakatih v mehiški zvezni državi Guerrero, ki leži ob Pacifiku, argentinska manekenka ljudem poskušala dopovedati, da želvja jajca niso afrodiziak: "Moj moški ne potrebuje želvjih jajc, saj ve, da zaradi njih njegova spolna moč ni nič večja," bodo na plakatih lahko prebrali Mehičani.
Naravovarstveniki upajo, da bo oglaševalska kampanja dosegla predvsem divje lovce, ki na obalah kradejo jajca teh ogroženih plazilcev.
Vsako leto na mehiške plaže priplava na desettisoče želv, ki odlagajo jajca v pesek. Veliko samic konča pod orožjem divjih lovcev, ki jajca nato prodajajo kot domnevno spolno poživilo.
Ko je za napovedano oglaševalsko kampanjo izvedelo državno telo, ki v Mehiki skrbi za pravice žensk, pa je prišlo do spora. Zagovorniki ženskih pravic namreč trdijo, da je izkoriščanje razgaljenih ženskih teles ponižujoče, ne glede na to, da gre za naravovarstven namen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje