Največja češka pivovarna se je namreč odločila za promocijsko kampanjo – tako bo vsak gost, ki bo v češkem lokalu, kjer strežejo točeno pivo Pilsner Urquell, danes drugi vrček piva dobil brezplačno.
Kot so pojasnili v pivovarni, se želijo s tem svojim rednim strankam zahvaliti za podporo, hkrati pa podpreti tudi lokalne bare. "Ljudem se želimo zahvaliti tudi za odgovorno ravnanje v krizi, ob tem pa pozvati tudi k vrnitvi v normalno življenje, ki zagotovo vključuje sedenje s prijatelji v lokalnem baru ali restavraciji."
Na Češkem od danes dovoljujejo tudi bolj množično zbiranje ljudi – na posameznih prireditvah se jih lahko zbere do 300, ponovno se odpirajo tudi hoteli, živalski vrtovi in bazeni. Od marca je bila v tej državi uporaba zaščitnih mask obvezna tudi na prostem, zdaj pa je to obvezno le še v trgovinah in na javnem prevozu.
Mikropivovarne v velikih težavah
V času pandemije covida-19 so Čehi zaznali močan upad prodaje piva, ki mu je sledila tudi precej zmanjšana proizvodnja. Uživanje alkohola je upadlo za 24 %, kar je med drugim tudi posledica upada turistov, poročajo češki mediji.
Kot pojasnjujejo iz združenja mikropivovarn, predvidevajo, da se bo zaradi krize, ki jo je s seboj prinesel novi koronavirus, zaprlo približno 500 čeških mikropivovarn.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje