Foto:
Foto:
Med slovenskimi otroki sta v zadnjem času najbolj priljubljeni imeni  Luka in Anja.

Tako je pokazala študija, ki so jo izvedli na univerzi v Melbournu. Znanstveniki, ki so se ukvarjali s tem vprašanjem, so pojasnili, da imena, kot so Diesel, Nike in celo Pepsi, kažejo na simptome sodobne potrošniške kulture, ki zapolnjuje življenje modernega človeka.

Ob tem so dodali, da je celo zavest o človeških vrednotah danes tesno povezana s potrošništvom, saj prav v povezavi z njim ljudje gradijo svojo identiteto.

Prav v času, ko so znanstveniki objavili rezultate omenjene študije, je neki zakonski par iz Pertha skušal prodati svojo pravico dati ime njunemu še nerojenemu otroku.

Prek spleta sta morebitne kupce vabila z utemeljitvijo, da je to edinstven način oglaševanja, ki bo trajalo 5 let. Po tem času bi namreč zakonca dala otroku drugačno ime.