Družba Playboy Enterprises v luči finančnih težav razmišlja o prodaji premoženja, s katero bi po nekaterih ocenah lahko zbrala okoli 500 milijonov dolarjev. Svetovalna družba je za Playboy Enterprises pripravila strateške možnosti odprodaje različnega premoženja.
Playboy se zadnja leta spopada s padanjem naklade zaradi vse večje dostopnosti spletne pornografije. Revija je zlate čase doživela leta 1972, ko je njena naklada dosegla sedem milijonov, sedaj pa se giblje okrog številke 800.000.
Največji, dvotretjinski lastniški delež v Playboy Enterprises obvladuje Rizvi Traverse Management, tretjinski lastnik pa je ustanovitelj Playboyja Hugh Hefner. Hefner je svoj delež v družbi prodal leta 2011 za 207 milijonov dolarjev.
Hugh Hefner ustanovil Playboy
Prva številka revije Playboy z legendarno fotografijo Marilyn Monroe je na prodajne police prišla decembra leta 1953, ko so bile gole podobe žensk še tabu. Takrat so prodali 50.000 izvodov, Hefner pa je po začetnem uspehu razvil eno najbolj znanih revij na svetu. Po desetih letih Playboyevega izhajanja so prodali že po milijon izvodov mesečno, ob koncu šestdesetih let pa je bil Playboy najbolje prodajana in najvplivnejša revija na svetu, znana tako po svojih zajčicah kot po provokativnih in zanimivih člankih.
Hefner je ustanovil tudi več Playboyevih klubov, v okviru katerih je imel številna počitniška letovišča, hotele in igralnice s člani po vsem svetu. V korporacijo so bili vključeni tudi založba in distribucija knjig, manekenska agencija, izposojevalnica limuzin, glasbena založba in televizijska ter filmska družba ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje