Odločitev je utemeljilo s tem, da suhe manekenke znižujejo samozavest Britank. Kar dve tretjini anketirank je namreč priznalo, da se počutijo depresivne zaradi svojih postav, vzrok za to pa so modni oglasi. Velika večina jih želi videti več pravih žensk v reklamah.
Podjetje je zastavilo novo serijo oglasov, s katero želijo povzdigniti lepoto pravih žensk in tako zvišati njihovo zaupanje v svoj videz. Na plakatih se pojavljajo ženske različnih oblik in velikosti, oblečene v njihovo spodnje perilo. Fotografije so popolnoma naravne, brez olepšav.
Psihologinja dr. Linda Papadopolus, strokovnjakinja za odnose žensk do lastnega telesa, pravi: "Ženske so ves čas bombardirane z nerealnimi in nedosegljivimi podobami. Ni presenetljivo, da se samozavest dekleta, ki se pogleda v ogledalo, podoba v njem pa ne ustreza tistim v revijah, omaja. Zelo pohvalno je, da so podjetja, kot je Dove, končno prisluhnila ženskam, ki jim je dobro počutje pomembnejše kot kupovanje lepotnega mita."
Za najboljši videz so anketiranke postavile Renee Zellwegger v vlogi Bridget Jones.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje