
Gre za ‘Suum cuique’, izrek v latinščini, ki v slovenskem prevodu pomeni 'Vsakemu svoje', različica v nemščini pa se glasi 'Jedem das Seine'. A prav to je pisalo na vratih Buchenwalda eno največjih in najzloglasnejših nacističnih koncentracijskih taborišč na nemškem ozemlju med drugo svetovno vojno.
V Buchenwaldu in njegovih 136 podružnicah je bilo med letoma 1937 in 1945 zaprtih okoli 250.000 ljudi iz vse Evrope, tudi iz nekdanje Sovjetske zveze.

Ne vedo, kam spada geslo
Zato so v Rusiji skočili na noge, tako javnost kot politiki. Poslanec ruske dume Vitalij Milonov je dejal, da je treba Ikeo nemudoma pozvati, da sporno geslo umakne. V švedskem podjetju so se hitro opravičili, priznali svojo napako in dodali, da do zgodovine čutijo veliko spoštovanje, poroča Russia Today.
Portal dodaja, da se je v past spornega gesla ujelo že več znanih podjetij. ExxonMobil in Tchibo sta leta 2009 z njim prepričevala nemške voznike, naj na bencinskih črpalkah kupijo kavo, dokler ni protestirala judovska skupnost.
V svojih oglaševalskih kampanjah so ga med drugim že uporabili tudi Nokia, Burger King in ruski telekomunikacijski velikan Beeline. V večini primerov podjetja niso vedela, da so izrek rimskih filozofov med vojno uporabljali nacisti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje