Dokler so mladi, so ljubki, potem pa za marsikoga postanejo prenaporni. Foto: Reuters
Dokler so mladi, so ljubki, potem pa za marsikoga postanejo prenaporni. Foto: Reuters
Psi morda ne cenijo lepot Rima, cenijo pa bližino lastnikov. Foto: RTV SLO

Tako imajo v Italiji prek 2.000 hotelov, restavracij, barov, kampov in plaž, v katerih se bodo lastniki in psi brezskrbno predajali počitniškim užitkom.

Tolikšno število do psov prijaznih lokacij je posledica kampanje, ki se bojuje proti zapuščenim živalim, ki jih lastniki zaradi odhoda na dopust pustijo na cesti oziroma jih brezvestno zavržejo.

Pes ni igrača
Lastniki si namreč kupijo psa jeseni ali pozimi, ko nimajo nobenih počitniških načrtov, med dopustom pa nimajo nikogar, ki bi za njihovega ljubljenčka lahko poskrbel. Vendar pa niso krivi le lastniki psov, temveč tudi do psov neprijazni hoteli in kampi, v katere štirinožci nimajo vstopa.

Kampanja za enakopravnost psov
Prav zato so se mladi podjetniki Združenja za trgovino Confcommercio odločili organizirati kampanjo "Končno vstopam tudi jaz".

Tako je zdaj v italijanskih kioskih mogoče kupiti vodnik na 352 straneh s seznamom lokalov, hotelov, plaž in drugih objektov. Poleg tega pa bo mogoče najti dodatne informacije v zvezi s potovanji štirinožnih prijateljev.